Bekas pemain pertahanan Manchester United dan isterinya mengaku melihat UFO

 


Bekas pemain pertahanan Manchester United yang kini membela AS Roma, Chris Smalling dan isterinya, Sam Cooke, percaya bahawa mereka telah melihat UFO ketika bercuti di Jamaica. Cerita macam mana?

Smalling dan Cooke bercuti di pulau Caribbean bersama keluarga. Tiba-tiba keduanya melihat penampakan di langit yang kelihatan seperti UFO. Cooke di media sosial mengatakan bahawa dia dan suaminya terkejut dengan pemandangan itu.


Sam menyatakan bahawa mereka tidak mabuk atau seperti itu ketika mereka menyaksikan pemandangan yang pelik. "Kami tidak berada di bawah pengaruh cendawan ajaib atau apa-apa, Smalling dan saya melihat UFO malam tadi," tulisnya seperti dikutip oleh Mirror, Rabu (9/6/2021).



"Ia terbang rendah ke arah kami dan kemudian terbang tinggi ke langit di mana ia tinggal selama kira-kira satu jam, mungkin lebih lama kerana kami harus pergi. Ia terlalu kecil untuk dirakam ketika masih di langit walaupun Chris dapat melihatnya berputar dengan cahaya terpancar di sekelilingnya, "kata Cook.


"Kami boleh merakamnya di kamera tetapi ketika terbang, kami terlalu kagum kerana kami tidak mengeluarkan kamera. Kami juga tidak melihat ke arah lain dan tidak melihat apa-apa," katanya.


Dia juga mengatakan suaranya sangat sunyi dan berbentuk persegi. "100 bilion persen itu bukan drone. Ini besar dan sangat canggih dengan cahaya di sisinya," jelas Cooke.


Banyak orang mengaku melihat UFO, benda terbang yang tidak dikenali. Bahkan beberapa juruterbang tentera Amerika Syarikat mengaku telah menyaksikannya di udara. Tetapi setakat ini, belum terbukti sama ada UFO adalah pesawat yang dikendalikan oleh makhluk asing.

Previous Post Next Post

Contact Form