Huawei Menunjukkan Tablet Khas untuk Kanak-kanak, Terdapat Kandungan BabyBus


 Huawei mempamerkan tablet terbarunya khusus untuk kanak-kanak, MatePad T10 Kids Edition. Apa ciri-cirinya?

MatePad T10 Kids Edition dilengkapi dengan sejumlah ciri khas untuk kanak-kanak. Seperti ciri pelindung mata untuk kanak-kanak, dan tablet ini juga dilengkapi dengan kotak silikon, lengkap dengan stylus.


Di samping itu, kandungan khas untuk kanak-kanak juga disediakan, seperti akses eksklusif ke kandungan dari BabyBus dan Azoomee untuk menyokong proses pembelajaran dan bermain kanak-kanak.



Kemudian tablet juga menyertakan nota untuk ibu bapa mengenai penggunaan peranti. Oleh itu ibu bapa dapat mencatat tempoh penggunaan tablet dan aplikasi tertentu. Ibu bapa juga boleh mengehadkan masa untuk menggunakan tablet dari segi perisian.


Tablet khusus ini untuk anak-anak telah dikembangkan oleh Laboratorium Huawei untuk membuat tablet yang paling sesuai untuk anak-anak dan orang tua. Bukan hanya selamat dan sesuai untuk anak-anak, tetapi ibu bapa juga akan merasa selesa ketika memberikan tablet kepada anak-anak mereka

Patrick menjelaskan bahawa pasukan dari Makmal Huawei telah melakukan penyelidikan mendalam untuk mempersembahkan tablet khas untuk anak-anak. Bukan hanya dari aplikasi atau ciri-ciri di dalamnya, tetapi juga dari sisi material ia telah disesuaikan untuk kanak-kanak.


"Akan ada banyak manfaat yang akan diperoleh ibu bapa ketika memberikan tablet ini kepada anak mereka. Kami berharap tablet ini dapat menjadi tablet yang dapat memberikan hiburan, kreativitas mengasah, dan media pembelajaran yang tepat untuk anak-anak. Kebocoran lain ialah tablet ini mempunyai skrin 10 inci! " dia menambah.


Menurut Huawei, keperluan tablet untuk kanak-kanak masih meningkat. Kerana masih banyak pendidikan yang dilakukan secara maya, tablet telah menjadi salah satu peranti mudah alih yang banyak digunakan oleh anak-anak untuk sekolah dan belajar. Untuk itu, kanak-kanak dapat memaksimumkan tablet untuk belajar.


MatePad 10T Kids Edition akan dikeluarkan pada 16 Jun , yang akan disiarkan di beberapa platform, salah satunya adalah akaun YouTube Huawei mobile .

Previous Post Next Post

Contact Form