Free Fire Kembali Hadirkan Acara Kegemaran Pemain Rampage: New Dawn


Salah satu acara Free Fire yang dinanti-nantikan oleh mangsa yang selamat, kini kembali dengan tema yang licin. Pelbagai hadiah menarik, mod permainan tambahan, untuk menaikkan lagu iringan.


Bertajuk Rampage: New Dawn, acara ini adalah sepanjang kejayaan dua edisi sebelumnya, iaitu Rampage: Redemption pada tahun 2019, dan Rampage: Uprising pada tahun 2020, salah satu siri acara dengan semangat paling hebat dari pemain Free Fire selama 2 terakhir tahun.




Berbeda dengan edisi terbaru ini, Garena Free Fire bekerjasama dengan DJ terkenal di dunia. Bersama DJ Dimitri Vegas & Like Mike mereka membawakan lagu khas untuk Rampage: New Dawn.




Christian Wihananto, Produser Garena Free Fire mengatakan, "Sebagai permainan mudah alih yang paling popular, Garena terus berkomitmen untuk menghadirkan berbagai inisiatif dan acara menarik bagi Survivors untuk membangun komuniti Pemain Gairah di Indonesia."




Dia juga mengungkapkan bahawa di cermin kejayaan acara Rampage sebelumnya, kali ini Rampage: New Dawn cuba memberi inspirasi kepada pemain untuk berkomitmen dan berjuang dalam perniagaan, dan tidak mundur. Ini juga berlaku dalam permainan Free Fire atau dalam kehidupan seharian.




Diiringi oleh lagu Rampage oleh duo DJ terkenal di dunia Dimitri Vegas & Like Mike dan dengan slogan 'Komit untuk pertempuran, Sertailah revolusi', semua Survivors dapat menjadi watak pahlawan, menghiasi watak mereka dengan item terbaru dan atribut khas, agar mereka dapat turut serta bersama-sama. alami watak protagonis dengan cara yang menyeronokkan, kuat dan mendebarkan! "tambahnya.




Pasangan DJ Dimitri Vegas & Like Mike, yang menduduki tempat kedua dalam senarai DJ Top 100 DJ Mag, berkumpul untuk menghasilkan lagu berjudul Rampage.




Peminat Dimitri Vegas & Like Mike dapat menikmati lagu di Spawn Island dalam permainan Free Fire (mulai 9 Jun 2021). Dengarkan teaser lagu Rampage di YouTube Free Fire.




Event Rampage: New Dawn kali ini mengambil latar kota futuristik oriental yang penuh dengan keputusasaan. Di mana terdapat empat individu (Drake, Rajah, Speedy, dan Aurora) yang komited untuk menjadi pahlawan yang diperlukan dunia.




Suatu ketika, mereka ditipu dan dipaksa untuk berpartisipasi dalam eksperimen, mereka ditahan di penjara untuk program mutasi yang menjadikan mereka lebih kuat, lebih cepat, dan lebih pintar.




Mulai 18 Jun, semua pemain Free Fire di dunia dapat menggunakannya dalam memerangi penculik dan membantu keempat-empat dalam misi mereka untuk melarikan diri dari makmal.




Mereka dapat menghiasi watak mereka dengan pelbagai item seperti Shadow Earthshaker Bundle, Volcanic Whirlwind Skyboard, Pan Earthshaker Stomp, Machete Sabertooth Slash, Stormbringer parasch, Sabertooth Loot Box, Grenade Earthshaker, dan Bat Skin Stormbringer Swing.




Soalan, Bundle Male Rampage: New Dawn the Shadow Earthshaker akan diberikan kepada semua pemain secara PERCUMA. Mereka dapat memperolehnya ketika log masuk dan menyelesaikan misi tertentu dalam jangka waktu yang ditentukan, peluang keemasan yang tidak sering terjadi.




Maul 26 Jun, Main sebagai Drake, Rajah, Speedy, dan Aurora yang terbaik




Garena Free Fire memperkenalkan mod permainan masa terhad baru untuk Rampage: New Dawn yang dapat dimainkan mulai 26 Jun 2021. Pemain dapat mengalami 4 watak protagonis dengan kekuatan penuh.




Mod permainan baru ini diikuti oleh mod Battle Royale klasik. Dengan satu sentuhan: pemain akan dapat mengambil rune di seluruh kawasan peta untuk membuka kunci atribut khas untuk watak mereka.




Dalam mod ini, Pemain akan menghadapi permainan yang lebih menarik dan hebat dengan rakan dan pesaing mereka. Kumpulkan pengalaman dan terus naik level untuk membuka akses ke pelbagai kemahiran keempat-empat protagonis.




Dengan lebih dari 20 atribut yang ada, pemain berpeluang untuk meneroka kombinasi terbaik dalam usaha untuk menjadi pemain yang paling hebat di zon perang.




Ikuti berita terkini mengenai Free Fire Rampage: New Dawn dan bekerjasama dengan DVLM melalui akaun Facebook, YouTube dan Instagram rasmi. Fire Free boleh dimuat turun di Apple App Store atau Google Play Store.

Previous Post Next Post

Contact Form