Idea Percutian Hujung Minggu, Cuba 3 Mod Hebat Call of Duty: Mobile

 


Pada hujung minggu percutian, bagus bermain Call of Duty: Mobile. Terdapat 3 mod permainan menarik untuk anda pilih.

Berbagai mod telah ditambahkan ke Garena Call of Duty: Mobile sejak awal. Bermula dengan mod barisan hadapan, sehingga kini terdapat lebih daripada 10 mod tematik dan kekal di Garena Call of Duty: Mobile dengan sistem putaran. Ingin tahu mod apa yang boleh anda mainkan sekarang? Lihat lebih banyak maklumat!


Mode Rapid Fire

Rapid Fire adalah mod permainan yang menyeronokkan yang mempunyai peluru tanpa had, skor dikira lebih pantas, dan kemahiran pengendali yang lebih pendek. Jadi, ini menjadikan permainan lebih pantas atau 'cepat'.



Pemain harus berusaha mendapatkan sebanyak mungkin pembunuhan untuk menghantar skor mereka daripada hanya duduk di tempat tertentu. Objektif utama Rapid Fire adalah bahawa setiap pasukan yang terdiri daripada 5 pemain mesti mencapai skor keseluruhan 65 penyingkiran untuk memenangi permainan.

Mode Hardcore

Dalam mod tegar, HP semua pemain akan dikurangkan menjadi hanya 30 peratus, selain meningkatkan intensiti, minimap pemain akan dibuat tidak aktif. Minimap hanya akan menunjukkan musuh dan sekutu ketika UAV sedang digunakan.


Tidak seperti mod tradisional lain, dalam mod Hardcore pemain harus berhati-hati untuk tidak menembak anggota pasukan. Sebabnya, sebarang kerosakan yang berlaku pada pasangan pemain, akan ditunjukkan kembali kepada pemain.


Baiklah, jika anda seorang pemain yang suka mod pemompaan adrenalin, mod ini sangat sesuai untuk anda!

Mode Battle Royale Sniper

Mod ini adalah mod yang sering dinantikan oleh pemain di Garena Call of Duty: Mobile. Dalam Battle Royale Sniper Mode, pemain hanya dapat menggunakan senapang sniper untuk bertarung dengan musuh mereka.


Walau bagaimanapun, pistol juga akan muncul di peta - yang dapat digunakan sebagai senjata sekunder. Seiring dengan ini, pemain hanya dibenarkan turun di zon permainan pertama di peta. Mendarat di luar zon permainan akan menyebabkan kesihatan pemain hilang.


Mari nantikan maklumat yang lebih menyeronokkan dan lebih banyak hanya pada Garena Call of Duty rasmi: Mobile Instagram dan Facebook.

Previous Post Next Post

Contact Form