Ini adalah KN-44, Senjata Tempur Terkini dalam Call of Duty: Mobile

 


Garena Call of Duty: Mobile terus berinovasi untuk memuaskan pemainnya. Terdapat lebih banyak senjata yang dikemas kini dan anda harus tahu.

Call of Duty: Mobile sentiasa mempunyai perkara baru seperti pelbagai item seperti watak dan senjata yang dikemas kini atau diubah suai. Ingin tahu mengenai apa yang akan datang ke Garena Call of Duty: Mobile kali ini?


Legenda KN-44 kembali dengan penampilan baru. KN-44 adalah salah satu senjata dalam kelas senapang serangan.


KN-44 mempunyai kerosakan yang sangat tinggi, kadar api yang cepat, dan ketepatan yang baik! Sebagai tambahan, penarikan senjata ini adalah mendatar, yang serupa dengan AK117. KN-44 dianggap sebagai senapang tugas berat terbaik di Garena Call of Duty: Mobile dari jarak dekat hingga jarak sederhana.



Pemain kini dapat menikmati senjata ini dengan kesan sejuk yang muncul ketika ditembak. Kesan pembunuhan KN-44 Legendary tidak kalah dengan kesan pembunuhan KN-44 Legendary yang pertama dikeluarkan.


Dengan membawa konsep 'kimia', menembak musuh menggunakan senjata ini akan terasa lebih mematikan daripada sebelumnya. Tunggu lebih banyak keseronokan dan lebih banyak maklumat hanya pada Garena Call of Duty rasmi: Mobile Instagram dan Facebook.

Previous Post Next Post

Contact Form