Lihat Acara Tawaran Super Arena of Valor, Dapatkan Kulit yang Cantik dan Cantik

 


Garena Arena of Valor menyajikan kulit murah dalam Super Deal Event. Secara keseluruhan terdapat 12 kulit yang dapat diperoleh pemain dengan harga yang berpatutan.

Adakah anda mencari kulit cantik di Arena of Valor (AOV) dengan harga yang berpatutan? Event Super Deal adalah jawapannya. Acara ini yang berlangsung dari 6 - 24 Jun 2021 menyajikan 12 kulit yang cantik dan cantik yang boleh anda dapatkan semuanya!


Ya, anda dengar betul. Pemain dijamin 100% mendapat kulit bagi setiap Cabutan yang dibuat dalam acara Super Deal.



Bukan hanya mempunyai reka bentuk yang menakjubkan, beberapa kulit ini mempunyai kesan Kemahiran yang sangat baik, seperti Wedding Day Violet, Amily Bunny Girl, dan Goddess of Luck Arum. Terdapat sejumlah 12 kulit yang anda dapat, seperti Wedding Day Violet, Amily Bunny Girl, Dewi Keberuntungan Arum, Emeryan Champion Pisces: Sephera, Emeryan Champion Leo: Astrid, Wonderland Annette, Emeryan Champion Aquarius: Krixi, Maid Cafe Capheny, Maid Cafe Roxie, Emperyan Champion Scorpio: Veres, Busy Monday Dextra, dan Lazy Sinestrea Ahad.


Jadi tunggu apa lagi? Log masuk ke AOV anda dan lihat acara Super Deal sekarang! Jangan terlepas tawaran istimewa ini, Pencabar!

Previous Post Next Post

Contact Form