McLaren Supercar Muncul di PUBG Mobile


 PUBG Mobile bekerjasama dengan McLaren untuk mempersembahkan supercar McLaren 570S di arena pertempuran permainan battle royale.

Kemunculan supercar ini terdapat dalam kemas kini PUBG Mobile 1.4 mulai 1 Jun lalu. Melalui "McLaren Drift", pemain dapat mengalami pengalaman mengemudi salah satu supercar unggulan McLaren, McLaren 570S dan menikmati sensasi sebuah kereta sepantas kilat.


Warna dan dalaman McLaren 570S yang dimiliki pemain juga dapat disesuaikan mengikut kehendak mereka, sementara untuk luaran supercar ini tersedia dalam 6 warna, iaitu: Zenith Black, Lunar White, Raspberry, Glory White, Royal Black, dan Pearlescent .



Untuk menyertai acara ini dan cuba mendapatkan McLaren 570S, pemain boleh melakukan cabutan bertuah untuk setiap tahap kelajuan bermula dengan 90 UC atau dengan harga potongan ketika menggunakan voucher.


Semakin tinggi tahap kelajuan yang diperoleh, semakin besar ganjaran yang dapat diperoleh. Bermula dari baucar bertuah, kulit senjata, pakaian tetap, hingga pingat bertuah yang boleh ditukar dengan McLaren 570S.


Bagi pemain yang sudah mendapat McLaren 570S, kereta itu boleh digunakan di arena Cheer Park melalui Airdrop. Oh ya, supercar ini juga tidak dapat diambil oleh pemain lain, dan khusus untuk warna Pearlescent, pemain juga dapat turun dari pesawat menggunakan kereta ini, dan merasakan sensasi jatuh bebas dari pesawat menggunakan supercar.


"Melalui kerjasama dengan pengeluar automotif terkemuka Britain pada versi 1.4, kami menghadirkan sebuah kenderaan yang mampu mempercepat hingga 150 KM / jam, McLaren 570S. Lebih-lebih lagi, ada juga permainan dan mekanik baru, semuanya didedikasikan untuk menyediakan pengalaman permainan terbaik untuk semua komuniti. dan pemain, "jelas Jenny Zhuang, Pengurus Pemasaran PUBG MOBILE dalam satu kenyataan yang diterima oleh kami.

McLaren Supercar Muncul di PUBG Mobile McLaren Supercar Muncul di PUBG Mobile Reviewed by thecekodok on 4:20:00 PM Rating: 5
Powered by Blogger.