Razer Menawarkan Kerusi Gaming Lebih Ekonomik

 


Kerusi permainan terkenal mahal kerana sebilangan ciri. Kursi Razer Iskur adalah salah satunya, ditawarkan dengan harga USD 499 a ketika diluncurkan pada tahun 2020. Kini, Razer kini menawarkan kerusi permainan yang lebih ekonomik.

Dikutip dari Ubergizmo, Razer mengumumkan kerusi permainan baru yang disebut Iskur X. Harganya diklaim lebih murah, dengan harga USD 399 sekurang-kurangnya USD 100 lebih murah daripada versi asalnya.


Mengapa ia lebih murah? Sudah tentu ada perkara yang mesti dikompromikan untuk sampai ke titik harga itu. Razer membuat perubahan pada sandaran tangan di mana bukannya 4D, ia menjadi 2D dari segi pergerakan. Bagi mereka yang tidak begitu peduli, nampaknya tidak mengapa.



Tetapi yang mungkin terasa paling penting adalah ketiadaan sokongan lumbal. Oleh itu, jika anda merasakan yang ini penting, disarankan untuk menambahkan USD 100 untuk mendapatkan Iskur biasa dan bukannya X Iskur.


Sebaliknya, Razer juga mengumumkan bahawa mereka akan menjual bantal lumbar dan bantal kepala untuk Iskur X. Kedua-dua barang ini akan dijual secara berasingan dan harganya masing-masing akan dikurangkan sebanyak USD 50 dan USD 40. Jadi jika anda membelinya dengan tempat duduk Iskur X, jumlahnya adalah USD 489 aka menjimatkan USD 10 keseluruhan.


Kerusi permainan ini sendiri diklaim mampu menopang berat sehingga 136 kg. Bagi mereka yang berminat untuk membeli kerusi ini, Razer boleh memesannya di laman web mereka.

Razer Menawarkan Kerusi Gaming Lebih Ekonomik Razer Menawarkan Kerusi Gaming Lebih Ekonomik Reviewed by thecekodok on 4:16:00 PM Rating: 5
Powered by Blogger.