Mula Menjual, Twitter Fleet Cuba Menunjukkan Iklan


 Semua perkhidmatan percuma akhirnya akan disertakan iklan untuk mengewangkan perkhidmatan, termasuk Armada. Twitter kini sedang menguji penampilan iklan dalam salah satu ciri-cirinya.

Rangkaian sosial dengan logo burung biru telah mulai memungkinkan beberapa pengiklan untuk menampilkan iklan mereka di Armada. Iklan ini dipaparkan dalam format skrin penuh dan akan ada pautan khas di bahagian bawah. Mirip dengan meleret ke atas Cerita Instagram, apabila diketuk, pautan akan mengarahkan pengguna ke laman web pengiklan.


"Iklan armada seperti papan iklan skrin penuh untuk pengiklan. Nisbah yang menyokong foto dan video adalah 9:16 dengan durasi video hingga 30," kata Pengurus Produk Kanan Twitter, Justin Hoang, yang dipetik dari Android Headlines.



Twitter sendiri rajin menilai iklan dengan paparan menegak skrin penuh. Jadi Armada bukanlah yang pertama dan terakhir untuk memaparkan iklan seperti ini. Lebih-lebih lagi, Ketua Pegawai Eksekutif Twitter Jack Dorsey mengatakan mereka terus menguji Armada untuk perkembangan masa depan.





"Kami juga percaya bahawa menampilkan iklan tidak boleh mengganggu dan memberikan lebih banyak nilai kepada pengguna. Oleh itu, kami fokus untuk belajar lebih banyak mengenai bagaimana pengguna bertindak balas dan bagaimana mereka berinteraksi dengan jenis iklan ini," kata Twitter dalam catatan blog.


Twitter mengatakan setakat ini ciri iklan di Armada hanyalah percubaan, dan hanya sebilangan kecil pengguna Twitter iOS dan Android di AS yang dapat melihatnya.


Sekiranya sambutannya baik, tidak mustahil Twitter akan melepaskan fungsi ini secara rasmi dan memperluas ketersediaannya kepada semua pengguna Twitter di seluruh dunia. Jadi, bersiaplah untuk Armada anda segera didekati oleh iklan.

Mula Menjual, Twitter Fleet Cuba Menunjukkan Iklan Mula Menjual, Twitter Fleet Cuba Menunjukkan Iklan Reviewed by thecekodok on 12:43:00 PM Rating: 5
Powered by Blogger.