Kemaskini Fairy Tail: Forces Unite! Hadirkan Ciri-ciri Hebat!

 


Permainan Bermain Peranan Dalam Talian secara Besar-besaran (MMORPG) oleh Garena, Fairy Tail: Forces Unite! baru sahaja mengeluarkan kemas kini dengan kandungan baru untuk peminat.

Kandungan baru termasuk Kid Class Lava, Kid Class Swap, New Daily Event: Treasure Hunter, Sakura Festival, New Battle Pass S5, dan Battle of Honor S3.


Kid Class Lava adalah kelas yang paling dinantikan kerana kemampuannya yang unik untuk memanggil Lava Monsters. Kehadiran kelas terbaru tentunya meningkatkan semangat pemain menjadi lebih baik, kerana ada strategi baru yang dapat mereka gunakan dalam pertempuran.


Untuk maklumat lengkap mengenai kemas kini Fairy Tail: Forces Unite! pada bulan Jun dapat dilihat di bawah.


1. Kid Lava Class

Dengan kekuatan Lava-Make, dia dapat memanggil Lava Monsters dan membantu dalam pertempuran. Terdapat dua jenis Lava-Make baru, iaitu Lava-Make: Flame dan Lava-Make: Rock.


Kedua Lava-Make mempunyai keunikan tersendiri, di mana Lava-Make: Flame dapat memberikan serangan letupan yang sangat kuat. Sementara Lava-Make: Rock mempunyai kemampuan Penyembuhan yang boleh dipercayai.


2. Kid Class Swap

Pemain boleh menukar Kelas Anak / Anak dengan mudah menggunakan ciri baru ini. Pemain boleh menukar Kelas Anak / Anak dari satu kelas ke kelas yang lain dengan menggunakan Baucar dan sejumlah Syiling Perak.


Terdapat tiga slot tambahan yang boleh digunakan pemain untuk menukar Kelas Anak / Anak mengikut kehendak mereka. Dengan cara itu, pemain tidak perlu menggunakan ciri Entrust ketika mereka ingin menukar kelas.


3. New Event: Treasure Hunter

Kalahkan musuh setiap hari dan dapatkan ganjaran untuk meningkatkan kemampuan watak utama. Setiap hari, pemain boleh mencabar tiga musuh untuk mendapatkan hadiah seperti Lacrima Pack, Gem Box, Halo Badge, Halo Energy, dan banyak lagi.


Di samping itu, setelah berjaya mengalahkan tiga musuh di Treasure Hunter, anda akan mendapat 1 kemajuan Golden Chest. Apabila kemajuan Golden Chest telah mencapai 5, pemain dapat hadiah tambahan.


4. Sakura Festival

Ini adalah acara terbaru yang boleh anda mainkan dari 1 - 20 Jun 2021. Pemain boleh mendapatkan banyak hadiah dengan mengumpulkan Token Sakura dan mengalahkan musuh yang ada.


Selain itu, dengan mengunjungi Sakura setiap hari, anda dapat memperoleh Sakura Coin, Sakura Token, dan Silver.


Kisah Sakura

Selesaikan misi di Acara Festival Sakura untuk mengumpulkan Mata. Sekiranya poin diisi dan mencapai angka tertentu, anda boleh menuntut hadiah menarik, seperti Kotak Permata, Aturan Refine Potion, Core of Forge, Halo Badge, dan Researcher Evidence.


Pertukaran Token

Kumpulkan Token Sakura dan tukarkan dengan rakan anda dalam Permainan. Semakin banyak Token yang anda dapat, semakin tinggi kedudukan anda di Papan Pendahuluan Sakura Token.


Sekiranya mereka mencapai 50 Teratas, pemain akan mendapat Emblem tetap eksklusif, Bubble Chat Frame tetap, dan Avatar Frame tetap. Selanjutnya, Top 51-200 akan mendapat Emblem tetap, Bubble Chat dan Avatar Frame dengan had masa.


Pemain yang memasuki 201-500 Teratas akan mendapat Emblem kekal, Bubble Chat dan Avatar Frame eksklusif dengan had masa.


Setiap hari, jika anda menukar Token Sakura kepada rakan, anda boleh menuntut hadiah tambahan dalam bentuk Token Sakura, 20K Perak, dan salah satu daripada 5 item, iaitu Halo Energy, Halo Badge, Permata, Atribut Refine Potion, atau Power Quartz.


Pertempuran Sakura

Pemain akan diminta untuk mengalahkan musuh Solo atau Team untuk mendapatkan hadiah tambahan dan Token Sakura.


Kedai Sakura

Dengan mengumpulkan Sakura Coins, anda boleh menukar duit syiling ini untuk item menarik seperti Penyelidik Bukti, Draf Ungu, Draf Langit Biru, Halo Energy, Halo Badge, atau Selectable Lv.5 Gem Bundle.


5. Battle Pass Season 5

Dapatkan Epic Magic Beasts, Happy Monkeys dan Pakaian sejuk yang terkini melalui Battle Pass Musim 5. Anda juga boleh mendapatkan Rakan Kongsi Rawak Kelas S (Meredy, Bacchus, Gajeel, Freed, Yukino) semasa anda membuka Battle Pass.


Battle Pass Musim 5 ini berlangsung pada 2 Jun - 13 Julai 2021.


6. Battle of Honor (BOH) Season 3

Battle of Honor Musim 3 akan dibuka tidak lama lagi. Daftarkan pasukan terbaik anda dan buktikan diri anda menjadi yang terbaik di dunia Fairy Tail: Forces Unite !.


Setiap pasukan kemudian akan dibahagikan kepada kumpulan yang berbeza dan memulakan pertarungan untuk mendapatkan mata.


Pasukan dengan mata tertinggi akan layak ke pusingan seterusnya dan mendapat hadiah yang lebih besar lagi. Satu pasukan boleh diisi dengan 8 pemain, 5 daripadanya adalah pemain utama dan 3 pemain lain adalah simpanan.


Battle of Honor Musim 3 dijadualkan dari 14 Jun - 4 Julai 2021. Anda dapat melihat jadual penuh di bawah.


Berikut adalah jadual untuk acara Battle of Honor Musim 3:


Pendaftaran: 7 - 11 Jun 12:00

Senarai Perlawanan: 13 Jun 12:00

Fasa Kumpulan 1: 14 Jun 20:00

Fasa Kumpulan 2: 16 Jun 20:00

Fasa Kumpulan 3: 17 Jun 20:00

Fasa Kumpulan 4: 19 Jun 20:00

Fasa Kumpulan 5: 20 Jun 20:00

Penyingkiran: 21 Jun 20:00

8: 24 Jun 20:00

Suku Akhir: 27 Jun 20:00

Separuh akhir: 3 Jul 20:00

Akhir: 4 Jul 20:00

Terdapat beberapa perkara penting yang harus anda ketahui mengenai Battle of Honor.


Pemain akan dibahagikan kepada Kumpulan dan mempunyai jadual perlawanan.

Pemain boleh membentuk pasukan dan mendaftar 2 jam sebelum permainan dimulakan. Selepas itu Ketua Pasukan akan melakukan 'pengesahan persiapan', dan seluruh pasukan tidak dapat melakukan aktiviti lain, selain daripada Sembang. Ahli pasukan boleh melakukan aktiviti lain sekiranya Ketua Pasukan membatalkan status 'Sedia'.

Pasukan mesti berada dalam keadaan 'Bersedia' semasa waktu perlawanan. Sekiranya pasukan tidak bersedia untuk bertarung, ia akan dianggap kalah.

Waktu perlawanan boleh diperiksa pada tab 'Jadual'.

Fasa Kumpulan akan menggunakan sistem mata, di mana kemenangan mendapat 3 Mata, Menarik 1 Mata dan kehilangan 0 Mata.

Setelah musim berakhir, setiap pasukan yang mengambil bahagian akan mendapat hadiah walaupun mereka kalah.

Ketika Battle of Honor memasuki separuh akhir (4 Teratas), semua pemain di pelayan dapat memberikan sokongan kepada salah seorang peserta. Sekiranya pasukan yang anda sokong menang, anda akan mendapat hadiah.

Champion Battle of Honor Musim 3 akan mendapat hadiah utama dalam bentuk Outfit Honor of War dan Mount Horse of Scarlet Soul, Emas 120K, Bingkai Eksklusif dan Gelembung, Lambang Eksklusif, dan hadiah menarik lainnya.

Jadi tunggu apa lagi? Jemput rakan anda untuk mengemas kini Fairy Tail: Forces Unite! sekarang, dan mulakan pengembaraan anda di Magnolia sekarang!

Previous Post Next Post

Contact Form