Pautan Streaming Langsung MSC Mobile Legend Hari Ini: BTR vs Todak

 


MSC 2021 kini memasuki playoff, dengan lapan pasukan layak. Empat pasukan berjaya berada di posisi pendakap atas, sementara empat pasukan lain berada di bahagian bawah.

Perlawanan pertama menampilkan perlawanan antara Bigetron Alpha (BTR) vs Todak, pasukan dari Malaysia. Boleh dikatakan bahawa ini adalah perlawanan yang menentukan bagi kedua-dua pasukan, sama ada mereka dapat meneruskan pusingan berikutnya atau tidak.


Ini kerana kedudukan mereka yang sangat tidak baik berada di bahagian bawah. Kerana jika anda kalah, sudah pasti jatuh dan tidak dapat bermain lagi.



Sementara itu, wakil Indonesia yang lain, iaitu Evos Legends, akan mengadakan perlawanan terakhir menentang Execration pada pukul 18.00 WIB. Sebagai peminat setia, anda boleh segera menunjukkan sokongan anda dengan menyaksikan perlawanan menarik mereka di pautan berikut.


Pautan strim langsung MSC 2021:


Saluran Youtube MPL Indonesia

Saluran Youtube Mobile Legends: Bang Bang Official

Laman Web Rasmi MSC 2021

Legenda Mudah Alih Facebook: Bang Bang

Facebook MPL Indonesia

Sedikit maklumat, setelah berjalan selama tiga hari, peringkat kumpulan akhirnya berakhir. Dari keseluruhan 12 pasukan yang bertanding, 8 pasukan berjaya ke playoff.


Pemenang setiap kumpulan berhak mendapat slot di kurungan atas. Mereka adalah RSG MY dari Kumpulan A, EVOS Legends dari Kumpulan B, Blacklist International dari Kumpulan C dan Eksekusi dari Kumpulan D.


Kelebihan braket atas adalah pasukan yang kalah tidak akan jatuh dengan segera. Oleh itu, mereka masih boleh bersaing dengan pasukan di bahagian bawah.


Tetapi perlu diingat, setelah memasuki braket bawah, jika pasukan kalah, maka harapan hilang. Kerana tidak akan dapat meneruskan perlawanan ke pusingan seterusnya.


Oleh itu, jangan lupa menyokong dua pasukan perwakilan Indonesia, Evos Legends dan Bigetron Alpha, sehingga mereka dapat bertemu di Grand Final MSC 2021.

Previous Post Next Post

Contact Form