Brica B-Steady PRO, Gimbal 3-Axis Stabilizer Paling Dikehendaki oleh YouTubers


 B-Steady PRO adalah penstabil gimbal 3 paksi yang ditujukan untuk pengguna yang ingin mendapatkan hasil sinematik maksimum dan lebih banyak dalam merakam video atau mengambil gambar.

Penstabil gimbal ini yang dapat dipasang dengan telefon pintar atau kamera tindakan mempunyai kemampuan untuk menahan berat telefon pintar sehingga 280 gram dan menyokong bukaan hingga 9 cm. Ini menjadikan penstabil ini dapat dipasang dengan mana-mana telefon pintar.


B-Steady PRO juga dilengkapi dengan penyesuai untuk memasang kamera aksi ke gimbal, serta penyesuai pilihan untuk memasang smartphone ke sisi gimbal ketika menggunakan kamera aksi.



B-Steady PRO dengan struktur 3 paksi yang kukuh akan memberikan tahap kestabilan maksimum bagi gimbal di kelasnya. Dengan motor panning yang berputar hingga 600 °, dan motor miring dan putar hingga 320 °, gimbal ini lebih serba boleh untuk sebarang situasi pengambilan gambar / video.



Pada pegangan selain kayu bedik yang berfungsi untuk memutar posisi kamera, ada juga tuas kawalan zoom, butang perubahan mod ikutan gimbal. Di samping itu terdapat juga port USB sehingga gimbal dapat menjadi multi-fungsi sebagai power bank kerana gimbal mempunyai bateri yang besar (3600 mAH) yang dapat menjadikan gimbal dapat digunakan secara berterusan hingga 12 jam.


B-Steady PRO juga dilengkapi dengan ciri-ciri seperti penjejakan objek & wajah, timelapse, motion-lapse, dan panorama. Gimbal juga dapat digunakan untuk merekam video dengan teknik canggih seperti permulaan atau zoom dolly.


Brica B-Steady PRO adalah salah satu gimbal terlaris di pasaran. Gimbal ini sudah tersedia di kedai dalam talian atau kedai kamera kegemaran anda.

Previous Post Next Post

Contact Form