Realme 8 5G Sedia dipasaran sama dengan Fast & Furious 9

 


Realme mempunyai telefon bimbit 5G (HP) baru yang akan segera hadir di pasaran. Namanya Realme 8 5G, peranti ini akan mendarat dengan Fast & Furious 9, bila?

Realme memastikan bahawa telefon bimbit barunya akan diperkenalkan pada 16 Jun. Itu adalah tarikh yang sama dengan tayangan perdana filem ini, yang dibintangi oleh Vin Diesel, di negara ini. Itulah sebabnya mereka berdua bekerjasama.


"Kami terinspirasi oleh bagaimana Fast & Furious 9 memberikan pengalaman hiburan melalui perlumbaan laju kepada penontonnya, dan Realme ingin menyebarkan semangat yang sama untuk menjangkau pengguna kami melalui kolaborasi ini. Terutama dengan teknologi 5G yang akan segera dibawa oleh Realme kepada semua orang muda di dunia.


Bercakap mengenai spesifikasi Realme 8 5G, dapur dikuasakan oleh MediaTek Dimensity 700 5G. Ini menjadikannya telefon bimbit pertama di pasaran yang dikuasakan oleh chipset ini.






Realme juga membawakan teknologi DRE, yang mempunyai fungsi untuk memperluas RAM. Penjual dari China ini juga melengkapkan telefon bimbitnya dengan Pengecas Pantas 18W.


Satu yang juga mempunyai reka bentuk yang nipis dan nipis. Realme 8 5G mempunyai ketebalan hanya 8.55mm dan berat super ringan 185 gram.


Malangnya, Realme masih mempunyai maklumat lain. Hasilnya kita harus menunggu sehingga telefon ini diumumkan secara rasmi pada 16 Jun depan.

Previous Post Next Post

Contact Form