Perkara Asas yang Perlu Anda Ketahui Mengenai Call of Duty: Mobile

 


Bermain permainan bertujuan untuk melepaskan keletihan atau hanya mencari hiburan. Tetapi ada kalanya anda kelihatan lebih serius ketika bermain. Apa tujuannya? Menjadi pemain eSports adalah mungkin.

Ekosistem eSports telah berkembang pesat di negara ini. Banyak orang Indonesia, terutama orang muda, berpusu-pusu untuk mulai bermain permainan yang berpeluang menjadikan mereka pemain profesional.


Mari kita panggilnya permainan Battle Royale oleh Garena Indonesia, Free Fire dan Call of Duty: Mobile. Ini adalah pintu gerbang yang luas yang mendorong pemain untuk menjadi pemain profesional dengan pendapatan yang menakjubkan.



Tetapi sebelum mencapai kejayaan itu, anda mesti bertanya pada diri sendiri terlebih dahulu, adakah kemahiran yang anda miliki? Jadi bagaimana anda tahu mengenai permainan ini?





Di sini, pasukan anda akan cuba berkongsi maklumat asas untuk pemula yang harus anda ketahui mengenai salah satu permainan Battle Royale, Call of Duty: Mobile. Apa maklumat mengenainya? Mari lihat.


Sebelum memainkan mod berbilang pemain, pastikan anda menetapkan susun atur butang yang paling selesa. Setiap permainan Battle Royale telah menyediakan susun atur lalai yang dapat digunakan.


Tetapi sayangnya, kadang-kadang ia tidak sesuai dengan yang kita mahukan atau tidak merasa selesa ketika bermain. Oleh itu, Call of Duty: Mobile telah menyediakan ciri penyesuaian untuk mengatur susun atur butang mengikut kehendak pemain.


Tentukan juga, anda adalah pemain yang menggunakan dua jari atau empat jari. Kerana ia juga mempengaruhi kedudukan tombol penunjuk dan menembak


Seboleh-bolehnya jaga jarak kawalan analog sedekat mungkin dengan butang lari. Sehingga ketika anda ingin bermain dengan pantas, ibu jari kiri anda tidak terlalu berusaha untuk mengarahkannya.


Jangan lupa juga untuk mengatur kepekaan. Pastikan ia tidak terlalu cepat atau terlalu perlahan. Sesuaikan kepekaan mengikut keselesaan anda sendiri.


Kerana jika terlalu cepat sukar untuk mengawalnya. Sementara itu, jika terlalu lambat, anda akan menghadapi masalah ketika menghadapi musuh dalam pertempuran jarak dekat.


Sebagai permulaan, maklumat ini sepertinya cukup untuk meningkatkan kemampuan Call of Duty: Mobile play anda. Sekarang, jika anda merasakan bahawa kemahiran anda telah meningkat, anda boleh menyertai acara dBattle Arena Call of Duty.


Oleh itu, masih ada masa untuk anda menyertai acara ini. Tenanglah, anda akan ditemani oleh bintang tamu yang pakar dalam permainan Call of Duty: Mobile.

Perkara Asas yang Perlu Anda Ketahui Mengenai Call of Duty: Mobile Perkara Asas yang Perlu Anda Ketahui Mengenai Call of Duty: Mobile Reviewed by thecekodok on 5:35:00 AM Rating: 5
Powered by Blogger.