Semua sudah tahu rahsia Bill Gates Suka Skandal

 


Sejak Bill Gates dan Melinda mengumumkan proses perceraian mereka bulan lalu, pelbagai tindakan tidak wajar pengasas Microsoft telah didedahkan. Salah satunya ialah dia skandal dengan pekerja Microsoft. Kemudian dilaporkan bahawa ia adalah rahsia terbuka.

Laporan di media Vanity Fair mendakwa bahawa urusan Bill Gates diketahui oleh mereka yang dekat dengannya. Sumber mengatakan bahawa skandal semasa perkahwinannya dengan Melinda bukan rahsia.


Salah seorang bekas pekerja Microsoft menyatakan bahawa tanda-tanda Bill Gates menipu dia dapat dilihat dari menukar kenderaan. Kadang-kadang Bill Gates menggunakan Mercedes untuk bekerja, tetapi satu jam kemudian dia meninggalkan Porsche yang dibawa oleh pasukan keselamatannya.



"Kita semua menganggap bahawa ketika dia bersama wanita. Saya tahu ada beberapa perjumpaan di luar yang tidak mengikut jadual kalendarnya," kata sumber itu.


Di samping itu, dua sumber juga memberitahu Vanity Fair bahawa seseorang di dalam lingkaran Melinda mengupah seorang detektif swasta yang kemudian menyebabkan perceraian Bill Gates dari Melinda.


Berita itu ditolak oleh Melinda. "Baik Melinda maupun orang lain di bawah arahannya tidak pernah mengupah penyiasat swasta," kata jurucakap Melinda.

Mengenai isu kecurangan, seorang jurucakap Gates sebelumnya mengesahkan dia mempunyai hubungan sulit pada tahun 2000-an dengan seorang pekerja Microsoft. Tetapi selain daripada itu, kes itu disebut sebagai menyelesaikannya.


"Tuntutan bahawa dia bersikap tidak baik dengan pekerja juga tidak benar. Khabar angin dan spekulasi mengenai perceraian Gates menjadi semakin tidak masuk akal dan sangat disayangkan bahawa orang yang mempunyai sedikit atau tanpa pengetahuan disebut sebagai sumber," kata seorang jurucakap Bill Gates.

Previous Post Next Post

Contact Form