Sungguh menggembirakan, Among Us boleh didapati secara percuma di Epic Games Store


 Melalui acara berjudul Epic Mega Sale, Epic Games telah memberikan akses percuma untuk memuat turun Among Us. Ini sah sehingga 3 Jun 2021 melalui Epic Games Store.

Sebelumnya mereka juga telah memberikan permainan NBA 2K21 secara percuma yang berakhir pada 27 Mei. Kini, Epic Games memberikan peminatnya nafas segar dengan menyediakan Antar Kami secara percuma.


Ketika merujuk pada harga normal, penggemar diharuskan mengantongi hingga Rp 39,999 untuk dapat mendapatkan Diantara Kami di Epic Games Store. Cara mendapatkan permainan ini sangat mudah, cukup log masuk ke akaun Epic Games anda, kemudian pergi ke halaman Antar Kami dan klik dapatkan untuk mendapatkannya secara percuma dan kekal, tentu saja.


Selain Di antara Kami, melalui acara Epic Mega Sale, peminat dapat menikmati potongan besar untuk pembelian permainan hingga 80 persen. Acara ini sedang berlangsung dan akan berakhir pada 17 Jun.


Sedikit maklumat, Among Us adalah permainan yang dikembangkan oleh InnerSloth dan dilancarkan pada tahun 2018. Namun, sejak tahun 2020, ketika pandemi melanda, permainan ini tiba-tiba mengalami lonjakan pemain.


Sama seperti permainan PC pada amnya, ada syarat yang mesti dipenuhi untuk bermain di antara Kami. Sekurang-kurangnya sebelum memuat turun permainan ini, pastikan spesifikasi PC anda memenuhi syarat.


Berikut adalah spesifikasi PC untuk bermain Antara Kami:


OS: Windows 7 SP1 +

Pemproses: sokongan set arahan SSE2

RAM: RAM 1GB

Penyimpanan: 250mb

Direct X: Versi 10

Memandangkan spesifikasi tidak terlalu tinggi, nampaknya penggunaan komputer riba atau PC dengan spesifikasi rendah masih sangat serasi.


Mengenai percuma di antara Kami di Epic Games Store, ia ternyata merupakan lonjakan besar dari segi pemain. Pada hujung minggu, jumlah pemain hampir empat kali ganda dalam masa dua hari, meningkat dari 500k menjadi hampir 2 juta.

Sungguh menggembirakan, Among Us boleh didapati secara percuma di Epic Games Store Sungguh menggembirakan, Among Us boleh didapati secara percuma di Epic Games Store Reviewed by thecekodok on 12:02:00 PM Rating: 5
Powered by Blogger.