5 Cadangan Permainan Android Super Fun untuk HP lama

 


Kepuasan bermain permainan kadang-kadang dapat diperoleh, ketika pemain dapat menikmati jalan cerita yang menarik dan dibumbui dengan kualiti grafik yang menakjubkan. Namun, apa yang berlaku sekiranya telefon bimbit yang digunakan tidak mencukupi?

Tidak sedikit pemain yang sanggup menurunkan kualiti gambar, sehingga mereka dapat memainkan permainan yang mereka sukai. Sementara itu, keseronokan tidak selalu mengenai grafik yang menakjubkan.


Terdapat beberapa permainan mudah alih yang sangat baik yang boleh anda nikmati. Disusun oleh kami  mari kita lihat senarai 5 permainan Android yang sangat menyeronokkan untuk telefon bimbit lama anda.



1. Swamp Attack


   

Sekiranya anda biasa dengan Plants vs Zombies, mekanik permainan yang ditawarkan oleh Swamp Attack tidak jauh berbeza. Anda memainkan peranan sebagai pemilik rumah di pinggir tasik, kemudian bertahan dari serangan raksasa.


Berdasarkan maklumat dari Google Play Store, permainan ini dilancarkan pada bulan Julai 2014. Dibangunkan oleh Outfit7 Limited, ia adalah sebahagian daripada keluarga My Talking Tom Friends.


Sangat mudah, pemain hanya perlu mengalahkan monster di tasik dengan menggunakan senapang. Objektifnya, tentu saja, adalah untuk menghentikan musuh bergerak lebih dekat ke rumah watak utama.


2. One Upon a Tower


One Upon a Tower, mengingatkan pada permainan Nintendo 80-90-an, Ice Climber. Mekanik permainan yang dipersembahkan serupa tetapi tidak sama.


Ice Climber meminta anda untuk menghancurkan batu dan potongan ais, di mana objektifnya adalah untuk mencapai puncak bangunan. Tidak seperti permainan mudah alih ini, pemain akan bertindak sebagai puteri yang terperangkap di puncak menara.


Tugasnya adalah menghancurkan bangunan di setiap tingkat dan menuju ke tingkat bawah. Kedengarannya mudah, bagaimanapun, ada pelbagai halangan seperti menghindari pengawal untuk melepaskan serangan naga.


3. Otherworld Legends


Tidak seperti dua permainan sebelumnya, Otherworld Legends menyajikan petualangan menarik dari genre Role Playing Game (RPG) yang disisipkan oleh pembangun. Jangan bercakap mengenai kualiti grafik, ketika datang ke permainan ini.


Kerana ChillyRoom sengaja memaparkan konsep piksel dalam reka bentuk visualnya. Jadi, pemain boleh lebih fokus pada jalan cerita dan mekanik permainan yang ditawarkan.


Terdapat lima watak dengan kebolehan unik yang boleh digunakan. Anda dapat merasakan pelbagai jenis seni tempur yang sangat menarik.


4. Shadow Fight 3


Mari kita beralih ke permainan pertempuran seperti Shadow Fight 3. Ini adalah sekuel siri kedua yang dilancarkan pada bulan Julai 2014.

Pemain mesti biasa dengan permainan. Kerana permainannya sangat tidak asing lagi seperti Tekken, Street Fighter atau Mortal Kombat.


Pertempuran satu lawan satu, menghiasi kegembiraan Shadow Fight 3 disertai dengan kemahiran animasi setiap watak. Ini adalah permainan pertempuran yang mesti anda cuba.



Plus saiznya tidak besar dan pastinya sesuai untuk HP kentang yang anda ada. Cukup muat turun saiz 120MB.


5. Vector


Berasal dari pembangun yang sama dengan Shadow Fight 3, Vector adalah permainan yang dibuat oleh Nekki untuk diperhitungkan. Sebabnya, mereka memasukkan sukan parkour dengan kegembiraan mekanik dan animasi 3D yang menakjubkan.


Setiap pergerakan melompat, mendaki dan menurun, disajikan dengan sangat lancar dan menarik untuk ditonton. Tugasnya, iaitu pemain diminta untuk melarikan diri dari sekumpulan orang yang mengejar.


Cukup mudah bukan? Agar tidak ingin tahu, mungkin anda boleh mencubanya dengan segera. Muat turun sahaja di Google Play Store.

Previous Post Next Post

Contact Form