Aloy Horizon Zero Dawn Bergabung dengan Genshin Impact

 


miHoYo mengungkap watak baru setelah melepaskan kemas kini besar v2.0. Pembangun permainan Cina ini akan mempersembahkan Aloy, watak utama dari Horizon Zero Dawn.

Aloy sudah bersedia untuk beralih dari kehidupannya di masa depan yang penuh dengan mesin yang penuh dengan mesin ke dunia fantasi Teyvat in Genshin Impact. Dia bersedia untuk mengikuti kemas kini v2.1, 13 Oktober 2021 pada 04:59 WIB.


miHoYo mengumumkan berita baik ini, melalui akaun media sosial Genshin Impact, bermula dari Facebook, Twitter dan Blog. Sekurang-kurangnya, ada dua peringkat untuk peminat mendapat "Savior from Another World" Aloy. 


Tahap pertama, watak wanita yang cantik dan comel ini, boleh dituntut ketika log masuk ke Genshin Impact pada 13 Oktober. Malangnya, Aloy berlabuh pertama kali khusus untuk platform permainan konsol, PlayStation 4 dan PlayStation 5.


Walaupun begitu, pemain mudah alih tidak perlu risau. Kerana, watak ini dengan anak panah sebagai senjata utamanya mula menyebar ke peranti mudah alih pada 24 November 2021 setelah kemas kini v2.2.


Jadi, untuk pemain yang belum cukup bernasib baik untuk mendapatkan watak "Savior From Another World" Aloy, mereka masih mempunyai peluang besar di peringkat kedua. Kemudian, setelah log masuk, Aloy akan dihantar secara automatik melalui mesej dalam permainan.


Terdapat beberapa perkara penting yang perlu diperhatikan, di mana hanya pelancong yang mempunyai Peringkat 20 dan ke atas yang boleh mendapatkan watak lima bintang ini. Manfaat juga diperoleh untuk pengguna PS4 dan PS5, yang dapat dengan segera menerima senjata bintang empat eksklusif, Predator (Bow).


Aloy adalah protagonis yang menjalani pengembaraan yang mendebarkan dalam Action Role Playing Game, Hero Zero Dawn. Dikecualikan sejak lahir, dia dibesarkan di hutan belantara dan dibesarkan oleh pemburu veteran.


Kemahiran memburu yang dia dapat setelah berlatih dengan pemburu veteran. Tetapi sayangnya, Aloy tidak mendapat jawapan untuk pertanyaan utamanya, yang berkaitan dengan kelahirannya, siapa ibu bapanya dan mengapa dia dikucilkan oleh suku sendiri.


Sekiranya anda berminat dengan perjalanan wanita super tangguh ini, anda boleh segera mencuba bermain Hero Zero Dawn di PC atau PS4.

Previous Post Next Post

Contact Form