Among Us Menambah Tugas Baru, Adakah Penyamar Jadi Sukar?


 Innersloth, kembali memperbaharui sistem permainan mereka, iaitu Among Us. Beberapa bug diselesaikan dan sekarang, tugas Crewmate telah ditambahkan.

Setelah berjaya membentangkan peta baru, Airship, sebagai pembangun, mereka juga memberikan pelbagai varian warna baru untuk pemain. Walaupun begitu, Innersolth tidak berhenti memberikan pengalaman permainan yang memuaskan untuk pemain.


Patch terbaru juga muncul, di mana masalah bug telah diselesaikan. Kemudian laksanakan pilihan bahasa baru dan tambahkan tugas untuk diselesaikan oleh Crewmate.



Bahasa baru akan datang merangkumi bahasa Cina dan Ireland. Sementara pepijat jahat yang telah dikeluarkan, seperti pemain yang terperangkap di tempat pertemuan ketika perbincangan telah selesai.


Cukup mengejutkan, pemain yang bertindak sebagai Crewmate, mendapat tugas baru, iaitu membersihkan bolong. Ini dapat mengelakkan penyamar menggunakan akses bolong sebentar.


Setelah tugas selesai, penyamar baru dapat menggunakan pengudaraan. Namun, dia dapat menggunakan ventilasi lain yang tidak dibersihkan.





Secara dramatis, apabila terdapat penyamar yang tersembunyi di bolong yang dibersihkan, secara automatik ia akan dikeluarkan dari lubang. Supaya rakan kru yang lain dapat melihat siapa penjahat sebenarnya.


Untuk masalah lain yang diperbaiki ialah awan bergerak ke belakang di pesawat. Kemudian masalah untuk peranti iOS terhempas ketika memulakan permainan dan bug yang menjadikan topeng Geoff Keighley berubah menjadi penutup mata.


Dari semua kemas kini ini, Innersloth menyatakan bahawa terdapat beberapa masalah yang masih diperbaiki. Termasuk resolusi skrin 4: 3 dan menangani masalah di mana topi penyihir hilang untuk beberapa pemain.


Sementara itu, permainan ini dikhabarkan akan hadir ke PS4 dan PS5 dalam waktu dekat, tepatnya, pada bulan kelapan 2021. Nampaknya masih banyak kejutan yang sedang dipersiapkan oleh para pembangun untuk peminat. Oleh itu, nantikan kemas kini Antara Kami yang terkini pada masa akan datang.

Previous Post Next Post

Contact Form