Garena Membuka Pendaftaran Call of Duty: Mobile World Championship 2021

 


Sebagai acara untuk mendorong bakat esports , Garena, penerbit permainan dalam talian global terkemuka, Call of Duty: Mobile, mengadakan kejohanan esports antarabangsa. Called Duty: Mobile (CODM) World Championship 2021 Dipersembahkan oleh Sony.

Kejohanan ini menawarkan jumlah hadiah lebih dari USD 2 Juta . Ini adalah bukti jelas usaha Garena untuk terus menyediakan platform untuk pemain CODM yang cemerlang dan bersaing sebagai atlet esports bertaraf dunia.


"Call of Duty: Mobile World Championship 2021 Disampaikan Oleh Sony adalah peluang bagi para pemain untuk menjadi atlet esports dunia andalan. Semua pemain berpeluang memenangi pelbagai item dalam permainan yang menarik, dengan jumlah hadiah terbesar" kata Edmundo.


Telefon pintar terbaru Sony, Xperia 1 III, akan menjadi peranti mudah alih rasmi kejuaraan dan kelayakan dunia. Pemain boleh bersaing di tahap tertinggi, dengan pengalaman permainan 120FPS yang disediakan oleh Xperia 1 III.


Untuk semua pemain CODM yang ingin menjadi wakil negara, mereka boleh mendaftar secara langsung ke Major Series Season 5 melalui lobi dalam permainan mulai 5 Julai 2021.


Pemain yang mendaftar untuk kejohanan peringkat kebangsaan ini akan menerima hadiah dalam permainan epik dalam bentuk '2021 Competitor Frame', sebaik sahaja proses pendaftaran selesai.


Semoga semakin banyak atlet esports dilahirkan, mereka dapat menjadikan  bangga di arena antarabangsa


Ikuti Call of Duty terkini: Berita mudah alih melalui akaun sosial Facebook, Instagram dan YouTube rasmi .

Previous Post Next Post

Contact Form