Grand Theft Auto (GTA) 6 Akan Mempunyai Protagonis Wanita


 Untuk kesekian kalinya, Tom Henderson, membawa berita mengerikan untuk peminat Grand Theft Auto (GTA). Sebabnya, dia berkongsi maklumat yang membawa kepada protagonis wanita di GTA 6.

Henderson sendiri terkenal sebagai leaker permainan terkenal, seperti Call of Duty dan Battlefield. Baru-baru ini, dia sering berkongsi maklumat yang berkaitan dengan siri terbaru dari GTA.


Sebenarnya, Jason Schreier, seorang wartawan dari Bloomberg, menyokong beberapa kenyataan Henderson. Ini membuat berita yang diungkapkan oleh bocor permainan dapat dipercaya.



"Orang-orang sekarang menganggap bahawa saya seorang yang bocor GTA 6, dan akan mencatat omong kosong selama 3-4 tahun akan datang. Tetapi tidak, saya telah melaporkan maklumat yang saya dengar dan mungkin akan sampai sekarang sekurang-kurangnya tahun depan," tulis Henderson


Sama seperti sebelumnya, dia berkongsi berita mengenai protagonis wanita di GTA 6, melalui Saluran Youtube peribadinya. Henderson menunjukkan lakaran seorang wanita yang memegang senapang seperti AK-47 di sebelah sebuah kereta.


   


Kemudian ada seorang lelaki menaiki jetpack di atasnya. Dari gambar itu pasti bahawa GTA 6 akan ditetapkan di Vice City.


Walaupun begitu, dia menafikan bahawa lakarannya didasarkan pada konsep asal Grand Theft Auto 6. Namun, beberapa elemen yang muncul, ia dibuat menggunakan aset yang ada.


Menariknya, Henderson juga secara ringkas membocorkan beberapa ciri Battlefield 6 menggunakan gambar seperti itu, dan ternyata kebenarannya. Tetapi perlu diingat, ini masih khabar angin.


Sama seperti berita sebelumnya, yang menyatakan bahawa GTA 6 akan dikeluarkan antara tahun 2024 dan 2025. Walaupun berita ini keluar dari permainan bocor terkenal, peminat tidak boleh menelan maklumat tersebut dengan nilai nominal. Sebaiknya hanya dijadikan rujukan, sehingga pengumuman rasmi dari Rockstar Games.

Previous Post Next Post

Contact Form