Mod Keseronokan yang Disyorkan dalam Call of Duty: Mobile untuk Minggu Hujung Minggu Anda


Masih tidak pasti apa yang perlu dilakukan pada hujung minggu ini? Berhenti oleh Garena Call of Duty (COD): Mobile . Pelbagai mod menarik selalu disajikan, untuk semua pemain menghabiskan percutian mereka dengan rakan dalam talian.

Ayuh, lihat pelbagai mod yang disyorkan yang boleh anda mainkan mulai hari ini!


BR Warfare

Tidak seperti pengaturan Battle Royale tradisional, Warfare mempunyai sekumpulan peraturan yang berbeza untuk COD Mobile. Zon ini, jauh lebih kecil daripada biasa dan pemain dibahagikan kepada dua pasukan.



Terdapat 40 pemain di pesawat, dibahagi sama untuk membentuk pasukan biru dan pasukan merah. Kedua-dua pasukan mempunyai lokasi khusus yang diperuntukkan kepada mereka di peta Terpencil.


Pasukan yang mendapat 150 mata pertama memenangi permainan.


Attack of The Undead

Dalam mod ini, pada awal setiap perlawanan, pemain akan menjadi mangsa yang selamat. Selepas 10 saat, dua pemain secara rawak akan berubah menjadi undead.







Kedua-dua pemain akan dilengkapi dengan senjata dan dapat membunuh mangsa yang terselamat, mengubahnya menjadi mayat hidup juga.


Setelah kedua-dua pemain ini mati, mereka akan bergerak semula dengan hanya pisau dan kapak. Kapak boleh dilemparkan kepada mangsa yang selamat, untuk membunuhnya.


Manakala pisau itu berkesan dalam pertempuran jarak dekat. Undead mempunyai respon yang tidak terhad. Yang selamat, sebaliknya, berubah menjadi mayat hidup setelah diturunkan.


Mod 1v1

Sementara itu, Garena Call of Duty: Mobile mempunyai beberapa mod permainan yang luar biasa untuk dipilih. Kadang kala, anda hanya perlu bertarung satu demi satu, untuk membuktikan kemahiran bermain sebenar anda.


Kali ini Garena Call of Duty: Mobile menghadirkan mod duel 1v1, di mana pemain boleh berduel dengan lawan. Sudah tentu, dalam mod ini, keseronokan dan taktik bermain lebih teruji, jika dibandingkan dengan permainan dalam mod lain.


Ingin tahu mengenai pelbagai mod lain yang tersedia mulai hari ini? Nantikan lebih banyak maklumat dan keseronokan, hanya di Facebook dan Facebook rasmi Garena, Call of Duty: Mobile 

Previous Post Next Post

Contact Form