Permainan PlayStation Percuma Untuk Menemani Anda Di Rumah


 PlayStation memberikan permainan secara percuma atau percuma kepada peminat. Anda boleh menikmatinya di PlayStation Plus mulai 6 Julai 2021.

Ada sekurang-kurangnya empat permainan percuma seperti Call of Duty: Black Ops 4, WWE 2K Battlegrounds, A Plague Tale: Innocence and Virtua Fighter 5 Ultimate Showdown . Acara menarik ini akan berakhir pada hari Isnin, 2 Ogos 2021.


Sementara itu, anda boleh menuntut Star Wars: Squadrons and Operation: Tango hingga hari ini, Isnin, 5 Julai 2021. Mungkin sedikit penjelasan mengenai permainan PlayStation percuma pada bulan Julai, dapat memberi anda idea untuk meyakinkan anda untuk menambahkan ke senarai permainan anda atau tidak.



Call of Duty: Black Ops 4

Permainan ini mempunyai mod trio berbilang pemain yang penuh aksi. Pemain dapat mengetepikan kemahiran mereka terhadap pemain lain di seluruh dunia.


Kemudian peluang untuk bertarung dengan rakan-rakan menentang zombie aka mayat hidup. Akhirnya, Blackout, mod pertempuran yang membawa konsep battle royale dengan peta besar yang kuat.


WWE 2K Battlegrounds

Medan perang yang dipenuhi dengan superstar dan legenda WWE kegemaran anda. Pemain boleh memainkan mod cerita baru untuk membuka watak dan medan perang yang unik.



Pemain dapat menunjukkan kemahiran mereka dalam pertempuran klasik seperti Steel Cage, Royale Rumble dan banyak lagi. Terdapat juga mod kejohanan dalam talian, di mana anda mempertaruhkan gelaran King of the Battleground terhadap pemain dari seluruh dunia.


A Plague Tale: Innocence

Menjadi permainan yang dirilis secara khusus di PS5, A Plague Tale: Innocence mempunyai resolusi asli hingga 4K dengan bingkai 60fps. Visual ditingkatkan dan menghasilkan masa pemuatan yang lebih cepat.


Pemain akan diminta untuk mengikuti kisah Amicia muda dan adiknya Hugo. Mereka akan menempuh perjalanan yang menyayat hati melalui kisah paling gelap dalam sejarah.

Previous Post Next Post

Contact Form