Tarikh Among Us dilancarkan Untuk PS4 dan PS5 Bocor

 


Terdapat khabar angin bahawa Among Us akan segera hadir ke konsol PS4 dan generasi terbaru, PS5. Tepat pada bulan kelapan, 31 Ogos 2021, peminat dapat mulai menikmati permainan ini.

Sebagai pemaju, InnerSloth sendiri berkomitmen untuk melepaskan permainan mereka di konsol sebelum akhir 2021. Walaupun tarikh pelancaran rasmi belum diumumkan, namun berita kuat telah tersebar.


Melalui catatan di akaun Twitter PlayStation Game Size, di mana akaun ini terkenal dengan maklumat yang boleh dipercayai mengenai backend PlayStation Store, dinyatakan bahawa permainan berbilang pemain akan dilancarkan pada akhir bulan Ogos.


Khabar angin ini diperkuat oleh logiknya, di mana judul permainan baru yang datang ke PlayStation cenderung dikeluarkan pada hari Selasa atau Jumaat. Kemudian, pada 31 Ogos 2021, jatuh pada hari Selasa.


Walaupun berita itu tidak dapat dipegang dengan tegas, walaupun demikian, ia boleh menjadi harapan besar bagi peminat Di kalangan Kami Jadi hanya menunggu maklumat terkini dari InnerSloth mengenai khabar angin yang beredar.


Sebenarnya, berita bahawa Antara Kami akan datang ke konsol telah dikongsi oleh Pengarah Komuniti InnerSloth, Victoria Tran, di Blog PlayStation. Dia mendedahkan, permainan yang penuh dengan tindakan menipu dengan konsep dalam talian, akan menembusi PS4 dan PS5.


"Terdapat banyak kemas kini yang telah kami rancangkan untuk Diantara Kami. Kami tidak sabar untuk menjemput komuniti PlayStation untuk turut serta. Kami ingin mendengar semangat anda untuk pelancaran Among Us di PS4 dan PS5 yang akan datang pada akhir ini tahun, "tulis Tran.


Untuk menarik minat masyarakat yang lebih besar, sebelumnya Di antara Kami telah membuat kemas kini yang cukup mewah pada ulang tahun ketiga. Mereka menawarkan 15 pemain yang boleh bermain serentak.


Apa pendapat anda, Adakah Antara Kita akan hadir di konsol pada tarikh yang telah ditentukan? Ada kemungkinan untuk mundur sedikit, memandangkan InnerSloth sendiri tidak membuat kenyataan rasmi.

Previous Post Next Post

Contact Form