HP Pavilion Aero 13 Dilancarkan di Pasaran, Berat Kurang dari 1 Kg

 


HP Pavilion Aero 13 dikeluarkan di Pasaran. Komputer riba ini, yang mensasarkan golongan muda, beratnya kurang dari 1 kilogram.

Itu berkat struktur aluminium magnesium penuh. Tetapi itu bukan satu-satunya perkara yang menjadikannya menarik.


HP Pavilion Aero 13 menampilkan skrin dengan bezel nipis di keempat-empat sisi. Hasilnya, nisbah layar ke badan 90%, menjadikan pemandangan selesa ketika melakukan tugas atau menikmati hiburan.



Berkat tahap kecerahan 400 nit, peranti ini dapat digunakan di luar rumah, walaupun di bawah sinar matahari.


Skrin HP Pavilion Aero 13 sendiri berukuran 13.3 inci dengan resolusi 2.5K dan nisbah 16:10. Menjanjikan ruang tontonan menegak 10% lebih banyak daripada 16: 9 ketika melihat gambar dan teks di skrin.


Komputer riba ini pasti dapat menjalankan Windows 11. Kerana dapur dikuasakan oleh AMD Ryzen 75800U dengan grafik dari Radeon.


HP Ink menyediakan ciri WiFi 6 untuk akses internet yang pantas. Dan bateri yang dikatakan tahan sehingga 10.5 jam penggunaan.


Komputer riba ini terdapat dalam warna Pale Rose Gold, Warm Gold, Ceramic White, dan Natural Silver. Mengutamakan keramahan alam sekitar, HP Pavilion Aero 13 dibuat dari plastik kitar semula yang telah digunakan oleh pengguna dan plastik yang mengikat lautan - mencegah lebih daripada 6,000 botol plastik dibawa ke laut.


Peranti ini dilengkapi cat berasaskan air yang membantu mengurangkan pelepasan VOC, dan bantal luaran dan gentian komputer riba ini 100% lestari dan boleh dikitar semula.


Semua pilihan HP Pavilion Aero 13 SKU termasuk Office Home Student 2019, jaminan sehingga 2 tahun, hingga 2 tahun Perlindungan Kerosakan Kemalangan HP untuk kerosakan yang disebabkan oleh tumpahan, jatuh, dan lonjakan, alat ganti, dan yuran servis, supaya pelajar dapat merasa selesa dan selamat semasa melakukan tugas di mana sahaja.


Varian seperti berikut:


HP Pavilion Aero 13 dengan AMD Ryzen 5 5600U Mobile Processor 

HP Pavilion Aero 13 dengan AMD Ryzen 7 5800U Mobile Processor 

Previous Post Next Post

Contact Form