Jisoo Blackpink Blonde, Penyuntingan Peminat menjadi kenyataan

 


Peminat sering berharap Jisoo Blackpink mempunyai rambut berambut perang atau berambut perang. Lebih-lebih lagi, suntingan foto Jisoo berambut perang sering diedarkan, dan peminat terkejut kerana ini tiba-tiba menjadi kenyataan.

Jisoo Blackpink muncul dengan rambut berambut perang yang sangat berbeza dengan poni. Ini membuat netizen teruja untuk mengulas mengenai rambut baru pemilik akaun Instagram @sooyaaa__ ini.


"Semua pengeditan ini akhirnya terbayar. Blonde Jisoo menjadi kenyataan!" menulis @SooyasTurtle.



"Tapi apakah ini nyata? Tolong beritahu saya ... dia masih berambut hitam di pemotretan!" menjawab @JONGDONGIE_JAY.





Melancarkan Koreaboo, Jumaat (6/8/2021) netizen Korea benar-benar terkejut dengan foto terbaru Jisoo. Tidak seperti biasa, Jisoo muncul dengan rambut ringan. Bermula dari debut, Jisoo biasanya mewarnai rambutnya dengan warna gelap seperti merah dan ungu gelap atau hanya hitam dan tentu saja dengan rambut panjang.






Kim Jisoo adalah ahli kumpulan gadis Korea Selatan Blackpink. Dia adalah visual kumpulan Blackpink.


Jisoo dikatakan sebagai model terkenal sebelum debut sebagai penyanyi. Dia juga muncul beberapa kali untuk berlakon walaupun dia bukan watak utama. Namun, Jisoo akan bertindak sebagai watak utama buat pertama kalinya untuk 'Snowdrop' yang akan ditayangkan tahun ini.


Mengenai kemampuannya sebagai influencer, Jisoo sering menduduki posisi teratas sebagai selebriti terbaik dalam mempromosikan produk. Malah dia mempunyai 44 juta pengikut di Instagram.

Previous Post Next Post

Contact Form