4 Tips Dapat Swipe ke Kanan pada Aplikasi Tinder

 


Hari Valentine semakin hampir tetapi masih bujang. Hasilnya, kaedah termudah untuk mencari pasangan boleh dilakukan dengan meluncur di platform aplikasi temu janji seperti Tinder.

Janji temu digital memang menjadi pilihan ramai orang untuk berkasih sayang semasa New Normal semasa pandemik COVID-19. Aplikasi temu janji adalah cara untuk mencari hubungan cinta, salah satunya adalah Tinder.


Berikut adalah petua supaya anda dapat meleret ke kanan di Tinder:



1. Mulakan dari profil

Adalah sangat penting untuk memperhatikan kesan pertama. Buat kesan pertama yang positif apabila anda mula mencari tarikh pada aplikasi dalam talian.


Pastikan anda menggunakan foto yang menonjolkan keperibadian menarik anda. Seboleh-bolehnya letakkan foto terbaru anda.


2. Cari waktu sibuk

Anda mesti mengetahui 'jam puncak' atau masa ketika pengguna aplikasi mencapai jumlah tertinggi. Biasanya, orang paling aktif di media sosial semasa makan tengah hari atau pada waktu malam sebelum tidur.


3. Jangan terlalu pilih-pilih

Tidak boleh pilih-pilih, tapi itu tidak bermaksud anda memusatkan perhatian pada sisi negatif orang di skrin. Sekiranya anda terlalu pemilih, agak sukar untuk mencari orang yang sesuai dengan kriteria ideal anda. Kerana tentu saja, tidak akan ada orang yang sama persis dengan harapan anda tidak kira sejauh mana anda mencarinya.


4. Siapkan lebih banyak

Ada sapu kanan pada Tinder, jangan berhenti di situ, betul? Perlu ada penjelajahan yang anda lakukan dengan tarikh anda. Adalah sangat penting untuk menjadi pendengar yang baik ketika pertama kali bertemu dan memberitahu perkara-perkara sederhana tetapi menarik untuk membuatnya penasaran. Dengan begitu, dia ingin berkenalan lebih jauh.