Samsung Ingin Melancarkan Galaxy S21 FE?

 


Samsung Galaxy S20 FE mendapat sambutan positif ketika dilancarkan pada bulan September tahun lalu. Kini Samsung dilaporkan sedang menyiapkan pengganti, Galaxy S21 FE.


Samsung sedang menyiapkan telefon bimbit dengan kod SM-G990B. Telefon ini sangat disyaki dilancarkan sebagai Galaxy S21 FE.


Sekiranya anda melihat skema kod untuk Galaxy S20 FE yang membawa kod SM-G870F untuk varian 4G dan SM-G871B untuk varian 5G, Galaxy S21 FE dengan kod SM-G990B nampaknya akan menjadi varian yang menyokong LTE.


Tetapi Samsung hanya melancarkan Galaxy S21 dalam varian 5G. Oleh itu, masih belum diketahui sama ada Galaxy S21 FE akan hadir dalam varian LTE dan 5G atau hanya 5G.


Selain dari nombor model, laporan ini juga mengandungi spesifikasi ringkas mengenai Galaxy S21 FE. Telefon ini akan mempunyai dua pilihan memori dalaman, iaitu 128 GB dan 256 GB.


Telefon ini diharapkan dapat meminjam beberapa spesifikasi dari Galaxy S21 dan Galaxy S21 +. Tetapi belum diketahui sama ada ini bermaksud bahawa Galaxy S21 FE juga telah melepaskan slot microSD atau tidak.


Galaxy S21 FE dikhabarkan mempunyai empat pilihan warna, iaitu Gray atau Silver, Pink, Violet dan White. Telefon ini akan menjalankan sistem operasi Android 11 dan menyokong 5G.


Spesifikasi semasa untuk Galaxy S21 FE masih kecil. Tetapi kami akan mempunyai lebih banyak maklumat mengenai telefon ini dalam beberapa minggu mendatang.

Previous Post Next Post

Contact Form