Alat Penjejakan Tahanan yang Maju, Lebih Susah Melarikan Deh



Fox Logger, syarikat penyedia perkhidmatan pelacak GPS tempatan, mengeluarkan Fox Logger for Prisoner, alat untuk memantau pergerakan banduan.


Kehadiran Fox Logger for Prisoner melengkapkan portfolio syarikat, sebelum ini melancarkan Kad Pengenalan Fox Logger, alat untuk berkomunikasi dan pada masa yang sama memantau pergerakan pesakit COVID-19 dan Telekumo, aplikasi pemantauan untuk keluarga dan pekerja.


Fox Logger for Prisoner adalah produk yang dapat memantau dan mengesan tahanan. Secara teknikal, mekanisme atau corak kerja tidak jauh berbeza dengan produk Fox Logger lain yang menggunakan teknologi Internet of Things (IoT) untuk mengesan (menjejaki atau memantau) objek menggunakan alat ini.


Fox Logger mengeluarkan Fox Logger untuk Prisioner, alat untuk memantau pergerakan tahanan.


Alat pemantauan tahanan yang dibawanya adalah untuk membantu  dalam memantau dan mengesan tahanan. Dengan alat ini kerja di penjara akan lebih efektif


Untuk makluman, Fox Logger for Prisoner mempunyai dimensi 96 x 58 x 28 mm dan berat 200 gram. Dengan kapasiti bateri 3,500 mAh, Fox Logger for Prisoner dapat berfungsi sehingga 70 jam.


Alat ini juga mempunyai slot kad SIM mikro, tahan air IP68, tetap berfungsi walaupun suhu antara 20-60 darjah Celsius, dan dilengkapi dengan tali.


Dengan spesifikasi ini, produk Fox Logger for Prisoner tidak hanya ringan, kuat, tetapi juga tahan gunting, selesa dipakai, dan kalis air

Previous Post Next Post

Contact Form