Apple Membuat Produk Perkakasan Kesihatan Baru?

 


Saat ini Apple Watch adalah satu-satunya produk perkakasan atau perkakasan Apple yang berkaitan dengan kesihatan.

Dilaporkan Apple sedang mengusahakan produk perkakasan berasaskan kesihatan baru. Ini dapat dilihat dari senarai pekerjaan baru di laman web Apple yang mencari pengurus produk baru.

Senarai itu berbunyi, "Kumpulan Kesihatan Perkakasan mencari Pengurus Projek Kejuruteraan (EPM) untuk memimpin reka bentuk dan pengembangan produk Perkakasan Kesihatan berjenama Apple."

Senarai tersebut tidak begitu terperinci bagaimana dan seperti produk Apple yang akan dibuat. Walau bagaimanapun, ini tidak mengejutkan kerana banyak syarikat akan mengumumkan produk secara terbuka tanpa memberitahu mereka apa yang boleh mereka lakukan.


Seperti yang dijelaskan sebelum ini, Apple Watch adalah satu-satunya produk perkakasan dari Apple yang memberi tumpuan kepada kesihatan. Apple memang menjual produk kesihatan lain yang berkaitan di gedungnya, seperti alat tekanan darah, termometer, timbangan pintar, dan sebagainya.


Cukup menarik, syarikat itu tidak menukar nama Beddit Sleep Monitor yang diperoleh syarikat pada tahun 2017.


Dan walaupun terdapat berita bahawa Apple akan melaksanakan pemantauan gula darah di Apple Watches masa depan, ia tidak semestinya produk perkakasan baru dan lebih mirip dengan peningkatan daripada produk yang ada.


Ini bererti pengguna harus tetap sabar dan berharap Apple akan mengumumkan sesuatu secara rasmi pada masa akan datang.

Previous Post Next Post

Contact Form