Apple Mula Menjual iPhone 11 yang diperbaharui, Semak Harga Di Sini!


Setelah lebih dari satu tahun dilancarkan, Apple akhirnya menjual iPhone 11, 11 Pro dan 11 Pro Max yang diperbaharui. Mahu?

Gergasi teknologi yang dibuat oleh Steve Jobs dan Steve Wozniak menjual siri iPhone 11 yang diperbaiki secara dalam talian. Memandangkan usia peranti belum terlalu lama, harga yang ditawarkan sangat menggoda.


IPhone 11 yang diperbaiki dilancarkan dengan harga USD 549. IPhone 11 Pro ditawarkan mulai dari USD 759, sementara iPhone 11 Pro Max bermula pada USD 849 .


Harga di atas adalah perbezaan USD 100 hingga USD 170 dari harga runcit peralatan. Walau bagaimanapun, Apple sendiri tidak menjual ketiga-tiga telefon di kedai rasminya.


Bercakap tentang kualiti, tidak perlu ragu-ragu. Siri iPhone 11 yang diperbaiki ini adalah produk terpakai yang ditarik balik oleh Apple, sama ada disebabkan oleh tuntutan jaminan atau kerosakan. Oleh Apple kemudian memperbaiki kerosakan.


Apple memasang bateri baru dan mengganti shell luar. Untuk memastikan kualiti iPhone 11, 11 Pro dan 11 Pro Max, Apple melakukan ujian tambahan.


Setelah memenuhi syarat, peranti itu dikemas semula dalam kotak baru. Oleh itu, anda tidak dapat membezakan perbezaan dari iPhone baru.


Siri iPhone 11 yang diperbaharui juga dilengkapi dengan jaminan satu tahun dari Apple yang boleh diperpanjang hingga dua tahun dengan membeli AppleCare +. Bagaimana dengan anda, berminat?