Asus keluarkan komputer riba baru, Apa Kelebihannya?


 Asus telah kembali untuk membawa tiga komputer riba ZenBook terbaru. Apa kelebihannya?

Tiga komputer riba yang dimaksudkan adalah ZenBook Flip S (UX371), ZenBook Flip 13 (UX363), dan ZenBook S (UX393). Segala-galanya didakwa membawa ciri dan teknologi terkini.


"Ketiga-tiga komputer riba ZenBook baru kali ini tidak hanya ringkas dan ringan, tetapi juga ergonomik dan mudah digunakan. Di samping itu, ketiga-tiga mereka juga mempunyai ciri-ciri yang disokong oleh teknologi terkini untuk memastikan pengalaman pengguna terbaik dan bahkan dapat membantu pengguna menjalani gaya hidup yang lebih sihat dan sihat. produktif.


ZenBook Flip S (UX371) adalah komputer riba yang paling premium yang boleh ditukar Asus hari ini dengan reka bentuk mewah, padat dan ringan Kelebihannya bukan hanya pada reka bentuknya yang sangat fleksibel, komputer riba ini membawa skrin dengan panel OLED resolusi 4K UHD.


Sama seperti saudara kandungnya, ZenBook Flip 13 (UX363) juga merupakan komputer riba yang boleh ditukar yang menggunakan panel OLED sebagai skrinnya. Membawa panel resolusi HD penuh, komputer riba ini menawarkan senario penggunaan yang sangat fleksibel, sesuai untuk pekerja profesional hingga orang kreatif.


Akhirnya, ZenBook S (UX393) adalah komputer riba dengan reka bentuk paling premium dan bergaya dari Asus. Muncul dengan reka bentuk clamshell yang dirancang khusus agar pengguna dapat lebih produktif. Atas sebab ini, komputer riba ini membawa skrin dengan nisbah 3: 2 yang membolehkan lebih banyak kandungan dipaparkan pada satu skrin.


Tiga komputer riba ZenBook terbaru yang hadir kali ini dikuasakan oleh pemproses Intel Core 11th terbaru. Kedua-dua ZenBook Flip S (UX371), ZenBook Flip 13 (UX363), dan ZenBook S (UX393) telah disahkan sebagai komputer riba Intel EVO.


Ini bermaksud ketiga-tiga komputer riba ZenBook baru pasti mempunyai prestasi yang sangat responsif, penyambungan canggih, dan jangka hayat bateri yang panjang. Pengesahan Intel EVO hanya tersedia pada komputer riba premium yang dikuasakan oleh pemproses Intel Core Gen 11th.


ZenBook Flip S (UX371), ZenBook Flip 13 (UX363), dan ZenBook S (UX393) hadir sebagai komputer riba yang dapat membantu pengguna untuk menjadi lebih produktif dan selesa semasa bekerja. Oleh itu, ketiga-tiganya dilengkapi dengan fitur pad nombor yang membolehkan pad sentuh ditukar menjadi pad nombor melalui butang.


Asus membawa papan kekunci tepi ke tepi pada ketiga-tiga komputer riba. Papan kekunci dari tepi ke tepi yang memanjang dari hujung kanan dan kiri komputer riba. Reka bentuk ini membolehkan setiap kekunci pada papan kekunci mempunyai ukuran yang lebih besar sehingga lebih mudah untuk menaip.


Untuk memudahkan pengguna, Asus menghadirkan port lengkap pada tiga komputer riba ZenBook terbaru. Selain port Thunderbolt 4 yang menyokong ciri paparan output dan penghantaran kuasa, terdapat port USB Type-A dan HDMI.


Tidak hanya itu, ZenBook Flip S (UX371), ZenBook Flip 13 (UX363), dan ZenBook S (UX393) juga dilengkapi dengan teknologi penyambungan tanpa wayar moden, salah satunya adalah penggunaan WiFi 6 (802.11ax). Teknologi WiFi terbaru mempunyai kelajuan dan kependaman pemindahan data yang lebih baik daripada generasi sebelumnya, memastikan ketiga-tiga komputer riba ZenBook baru kali ini dapat terus dihubungkan.


Tidak kurang menarik, Asus menambah teknologi AI Noise-Cancelling yang dapat membantu pengguna membuat panggilan persidangan dalam talian dalam pelbagai keadaan persekitaran. Teknologi AI Noise-Cancelling mampu mengenal pasti dan menghilangkan kebisingan di sekitar penggunanya ketika melakukan panggilan persidangan dalam talian.


Menyokong teknologi AI Noise-Cancelling, ada kamera IR dengan kemampuan memproses gambar yang telah ditingkatkan daripada sebelumnya, sehingga memaksimumkan pengalaman ketika melakukan konferensi video. Selain itu, kamera IR pada ZenBook Flip S (UX371), ZenBook Flip 13 (UX363), dan ZenBook S (UX393) diintegrasikan dengan ciri keselamatan Windows Hello, jadi pengguna tidak perlu lagi menaip kata laluan untuk memasuki sistem.


Tiga komputer riba Asus terbaru boleh dipesan. Sekiranya berminat, sediakan dana seperti berikut:

- ZenBook Flip S (UX371) 

- ZenBook Flip 13 (UX363) (Core i5) 

- ZenBook Flip 13 (UX363) (Core i7) 

- ZenBook S (UX393) 

Previous Post Next Post

Contact Form