Blizzard Mempamerkan Diablo II: Resurrected untuk Konsol dan PC

 


Blizzard memamerkan Diablo II: Resurrected di acara Blizzcon, yang merupakan versi Diablo II yang dibuat semula. Permainan ini, yang pertama kali dirilis pada tahun 2000, akan tersedia untuk berbagai konsol dan PC.

Varian konsol Diablo II: Resurrected tersedia untuk Nintendo Switch, PS4, PS5, dan Xbox Series X dan S. Kemudian kedua-dua varian konsol dan PC dapat berhubung untuk menyimpan pencapaian dalam permainan.


Permainan, yang akan muncul dengan visual 3D beresolusi tinggi dan suara surround Dolby 7.1, akan dilancarkan pada tahun 2021, walaupun tarikh dikeluarkan masih belum dapat dipastikan.


Walaupun begitu, ujian teknikal alpha untuk permainan ini akan telah dibuka, dan anda boleh mencubanya dengan mendaftar di laman rasmi mereka. Dalam versi permainan yang dibuat ulang, pengembangan Lord of Destruction juga tersedia


Blizzard juga mengatakan bahawa permainan ini adalah remaster, bukan remake. Mereka tidak mencuba membuat semula Diablo II, dan berusaha membuatnya seperti Diablo II.


Semua watak dalam Diablo 2 dan pengembangan Lord of Destruction ada dalam Diablo II Resurrected , seperti Amazon, Barbarian, Necromancer, Paladin, dan Sorceress, serta Assassins and Druids dari pengembangan Lord of Destruction.


Permainan itu sendiri dikembangkan oleh Vicarious Visions, studio permainan Blizzard, yang baru-baru ini berpindah dari Activision ke Blizzard.

Blizzard Mempamerkan Diablo II: Resurrected untuk Konsol dan PC Blizzard Mempamerkan Diablo II: Resurrected untuk Konsol dan PC Reviewed by thecekodok on 5:21:00 PM Rating: 5
Powered by Blogger.