Bluestacks mengeluarkan emulator baru, apakah peningkatannya?

 


Pembuat emulator Android Bluestacks mengeluarkan kemas kini baru, iaitu versi 5 beta, dan kemas kini ini menjanjikan peningkatan yang ketara berbanding versi 4.

Menurut Bluestacks, penggunaan RAM dalam versi baru ini telah menurun sebanyak 40%, dan dilengkapi dengan sejumlah fitur canggih seperti FPS lock, Long-flight, dan Eco mode. Kemudian versi ini juga menyokong peranti berasaskan ARM, seperti Windows 10 pada ARM yang digunakan pada Surface Pro X.


Untuk makluman anda, Bluestacks adalah program emulator yang membolehkan pengguna menjalankan aplikasi Android pada peranti lain, seperti Windows dan macOS.


Teknologi Container Aplikasi kami membolehkan permainan dioptimumkan untuk berjalan pada PC, Mac dan peranti lain tanpa kerja tambahan yang diperlukan dari pembangun. Ini adalah komponen utama yang hilang dalam Android pada Chromebook dan aplikasi iOS di Mac.


"Kami melihat pasaran untuk BlueStacks App Player berkembang pesat dengan sokongan Apple untuk menjalankan aplikasi iOS pada faktor bentuk Mac, dan App Containers adalah teknologi utama untuk ini," tambahnya.


Ciri-ciri seperti FPS Lock dan Long-flight menjadikan Bluestacks 5 kini sesuai untuk berjam-jam bermain. Ia juga menjanjikan permainan yang lancar dalam jangka masa yang lama, boot yang lebih pantas, dan masa pemasangan dan pemuatan aplikasi yang lebih pantas.


Kemudian dalam mod eko, pengguna dapat membuka beberapa aplikasi dengan lebih efisien, tanpa menurunkan prestasi.


Produk kami telah dimuat turun lebih dari 1 Billion kali sejak pelancarannya yang pertama. Kami mendengarkan lebih dari 500 juta pengguna kami di seluruh dunia dan memberikan apa yang mereka mahukan.


"Mereka menuntut pengalaman permainan yang sangat mengasyikkan pada platform yang mudah digunakan dan berkinerja cepat yang tidak menuntut spesifikasi perkakasan yang tinggi. Dan BlueStacks 5 memberikannya kepada berjuta-juta pemain," dia menyimpulkan.

Bluestacks mengeluarkan emulator baru, apakah peningkatannya? Bluestacks mengeluarkan emulator baru, apakah peningkatannya? Reviewed by thecekodok on 3:20:00 AM Rating: 5
Powered by Blogger.