Cukup gunakan telefon pintar, ini adalah rahsia untuk foto cantik ala Selebgram

 


Adakah anda suka memuat naik foto ke suapan Instagram anda atau media sosial lain? Atau adakah anda berhasrat untuk menjadi selebriti? Sekiranya demikian, ibukota adalah koleksi foto yang bagus sehingga anda dapat menambahkan pengikut.


Membuat gambar hebat untuk suapan Instagram tidak sukar. Anda tidak perlu menggunakan peralatan fotografi profesional, hanya kamera telefon pintar yang dapat memiliki foto estetik yang mengundang suka, komen, untuk meningkatkan pengikut.


Melancarkan Photoshoot Goal, ada beberapa aspek asas untuk membuat foto yang berkualiti. Pencahayaan adalah perkara utama, kerana cahaya yang mencukupi akan menghasilkan gambar yang tajam dan jelas. Seterusnya, cari sudut foto yang paling sesuai, terutamanya untuk gambar potret.


Aspek lain yang juga menyokong kualiti foto adalah kualiti kamera telefon pintar yang digunakan. Kualiti cahaya, ketepatan sudut, dan kualiti kamera telefon pintar memadai untuk menghasilkan foto yang menakjubkan.


OPPO Reno4 F dapat diandalkan dalam hal pengambilan gambar yang berkualiti, terutama foto potret untuk keperluan media sosial. Telefon pintar ini mempunyai ciri kamera yang lengkap untuk menyokong pembuatan foto potret.


Terdapat Potret Warna AI yang berfungsi mengunci warna objek dengan tepat untuk mendapatkan foto dengan warna terperinci. Ciri ini juga dapat mengubah warna latar menjadi hitam putih, sehingga warna objek foto, seperti rambut, pakaian, kasut, dan aksesori yang dipakai sangat jelas.


Selanjutnya, fitur AI Night Flare Portrait untuk memproses cahaya di latar belakang objek foto potret menjadi kesan neon yang berkilau. Fungsi ini berfungsi dengan menggabungkan algoritma AI dan sistem HDR untuk menghasilkan foto yang terang dan tajam dalam keadaan cahaya rendah, dengan kesan bokeh yang realistik.


Dengan ciri ini, anda akan mendapat foto potret dengan latar belakang neon artistik, hanya dengan memanfaatkan lampu di persekitarannya.


Ditambah lagi dengan ciri Super Clear Potret. Ciri ini menggunakan teknologi pembelajaran mendalam yang disokong oleh kecerdasan buatan (AI) untuk membina semula wajah suatu objek. Akibatnya, perincian anatomi wajah objek dapat diperoleh, seperti alis, bibir, hidung, dan lain-lain. Fungsi ini akan menjadikan pelbagai pose foto yang anda ambil menarik perhatian pengikut anda.


Dengan memanfaatkan ciri kamera dalam OPPO Reno4 F, anda boleh mula menjadi selebriti dengan memuat naik gambar estetik hanya dengan telefon pintar.