Instagram Feed Tidak Akan Dihantar di Stories


 Instagram melumpuhkan keupayaan untuk berkongsi foto feed ke stories dengan pelbagai pengguna. Ini adalah sebahagian daripada ujian untuk melihat bagaimana ia mengubah penglibatan pengguna dengan salah satu ciri paling popular di Instagram.

Instagram mengumumkan perubahan ini dalam bentuk sepanduk kepada pengguna di negara tertentu di mana ujian sedang dilakukan.


"Kami mendengar dari komuniti kami bahawa mereka ingin melihat lebih sedikit catatan di Stories. Semasa ujian ini, anda tidak akan dapat menambahkan catatan suapan ke cerita anda," kata Instagram kepada pengguna yang menjadi sebahagian daripada ujian ini.


Berkongsi catatan dari Feed Instagram ke Stories adalah perkara yang dilakukan oleh kebanyakan pengguna hari ini. Walau bagaimanapun, terdapat banyak catatan yang serupa, iaitu dalam feed dan stories orang lain.


Tujuan mereka adalah menyiarkan semula dari Feed to Stories adalah untuk membuka peluang kepada organisasi bukan untung untuk mendapatkan lebih banyak sumbangan.


Buat masa ini, melumpuhkan perkongsian kandungan dari Feed to Stories adalah percubaan sahaja. Seperti Instagram mengubah susun atur dalam aplikasinya.


Walau bagaimanapun, masa ujian ini berlawanan dengan Twitter, di mana mereka sedang menguji kemampuan untuk berkongsi tweet ke Stories Instagram sebagai stiker.


Oleh itu, apabila pengguna jarang melihat kandungan dari feed dalam stories, pengguna dapat melihat lebih banyak kandungan dalam cerita dari Twitter.