Kebocoran iPhone 13 Pro Terkini, Bagaimana rupa bentuknya?

 


Apple telah mengeluarkan iPhone 12 dengan pelbagai pilihan baru-baru ini. Namun, nampaknya perincian mengenai iPhone 13 telah beredar.


Salah satunya adalah mengenai iPhone 13 Pro, yang dilaporkan menanggapi permintaan dari pengguna Apple yang setia.


 iPhone 13 dikatakan dibuat seperti reka bentuk iPhone sebelumnya.


Ini bermaksud bahawa akan ada iPhone 13 mini dengan layar 5,4 inci, iPhone 13 dengan layar 6,1 inci, iPhone 13 Pro dengan layar 6,1 inci, dan iPhone 13 Pro Max dengan layar 6,7 inci . Siri iPhone 13 didasarkan pada iOS 15.


Apple dikhabarkan akan menghentikan pengeluaran mini iPhone 12 kerana permintaan yang kurang daripada yang dijangkakan. Sepanjang separuh pertama Januari, iPhone 12 mini menyumbang hanya 5 peratus daripada jumlah keseluruhan penjualan siri 12 iPhone.


Sebaliknya, pengeluaran iPhone 12 Pro Max dilaporkan meningkat sebanyak 11 juta unit.


Walaupun mereka mungkin kelihatan sama dibandingkan dengan garis 2020, akan ada beberapa perbezaan.


Sebagai contoh, model Pro boleh dilengkapi dengan kadar penyegaran 120Hz yang mengemas kini skrin 120 kali sesaat dan memberikan pengguliran yang lancar dan animasi yang disempurnakan.


Skrin ProMotion ini sudah ditawarkan di iPad Pro. Dengan menggunakan satah balik polycrystalline oxide (LTPO) suhu rendah, kadar penyegaran mungkin berbeza-beza bergantung pada kandungan di layar.


Contohnya menggunakan permainan video pasti menggunakan kadar penyegaran 120Hz, sementara kandungan yang lebih statik akan berjalan pada kadar penyegaran yang lebih perlahan untuk menjimatkan bateri. Menggunakan LTPO juga membolehkan Apple menawarkan paparan yang sentiasa aktif.

Apple diramalkan akan meningkatkan kamera pada beberapa model dan mungkin juga membawa Astrophotography ke telefon ini. Peningkatan ini membolehkan pengguna iPhone 13 mengambil gambar langit malam.


Ciri lain yang baru bagi jurugambar iPhone adalah video Mode Potret yang membolehkan pengguna mengubah kedalaman bidang dalam pemprosesan. Menurut khabar angin terbaru, kamera ultra lebar di semua barisan akan ditingkatkan, dari lensa 5 elemen hingga lensa 6 elemen.

Previous Post Next Post

Contact Form