Lebih Istimewa untuk Merakam Momen Valentine dengan Video Dual-View OPPO Reno5


 Hari Valentine yang jatuh pada 14 Februari setiap tahun adalah momen istimewa yang dapat diraikan bersama orang tersayang. Sama ada rakan kongsi, keluarga, atau rakan. Agar momen istimewa pada Hari Valentine dapat dikenang dengan baik, anda boleh merakamnya dengan ciri Dual-View Video OPPO Reno5.


OPPO menyajikan barisan OPPO Reno5 terbaru dengan pelbagai ciri, terutama dalam ciri rakaman video. Siri terbaru ini diperkaya dengan teknologi videografi canggih yang terkini.



Salah satu ciri videografi unggul OPPO Reno5 adalah Dual-View Video yang membolehkan pengguna merakam dari kamera depan dan belakang secara serentak. Dengan Video Dual-View, pengguna dapat merakam setiap momen istimewa dalam video dengan lancar tanpa kehilangan momen termasuk momen istimewa pada Hari Valentine bersama orang tersayang.



Momen Valentine dapat diraikan dengan pelbagai cara yang unik, seperti masa berkualiti dengan pasangan anda dengan makan malam romantis hingga aktiviti menarik bersama keluarga tercinta. Di tengah-tengah wabak sekarang, anda juga dapat menghabiskan Hari Valentine dengan temu janji maya.


Sebagai tambahan kepada ciri Dual-View Video, OPPO Reno5 juga diperkaya dengan fitur video AI Mixed Portrait yang dapat membantu anda membuat karya video kreatif dengan kesan pendedahan berganda serta-merta tanpa penyuntingan yang rumit. Ciri ini dapat menggabungkan dua video dan menggabungkannya menjadi satu untuk membuat video pendedahan berganda artistik dari momen istimewa anda.


Rakaman video OPPO Reno5 juga mempunyai ciri AI Highlight Video untuk merakam video dalam semua pencahayaan. Sama ada saat makan malam dengan cahaya lilin dengan pencahayaan gelap, atau aktiviti berkelah yang indah di tengah terik matahari yang anda habiskan bersama orang tersayang akan dapat dirakam dengan betul dengan menggunakan ciri ini. Bersama dengan ciri canggih OPPO Reno5, anda dapat merakam momen kebersamaan dengan lebih kreatif dan eksploratif.


Bukan hanya menampilkan fitur rakaman video, OPPO Reno5 juga diperkaya dengan prestasi pantas dengan Platform Mudah Alih Qualcomm Snapdragon 720G. Mengenai paparan, OPPO Reno5 disokong oleh layar Refresh Rate AMOLED 90Hz dan reka bentuk Diamond Spectrum yang mampu menampilkan ribuan warna dalam satu telefon bimbit. Kecanggihan peranti ini juga dilengkapi dengan ciri NFC dan 50W Flash Charge.



Untuk melengkapkan detik Valentine anda, OPPO menyediakan promo Kotak Hadiah 3in1 untuk periode 8 hingga 14 Februari 2021. Peranti OPPO Reno5 berharga Rp.4,999 juta dan dapat diperoleh melalui OPPO Stores di seluruh Indonesia.


Untuk maklumat lebih lanjut, anda juga boleh melayari laman web rasmi OPPO Reno5 atau media sosial OPPO.