Spesifikasi Infinix Hot 10 Play

 


Infinix sekali lagi akan mengeluarkan telefon bimbit baru, nama Infinix Hot 10 Play. Apakah jenis spesifikasi yang ditawarkan?


Infinix Hot 10 Play direka untuk keperluan anak muda untuk mendapatkan telefon pintar yang dapat membantu mereka untuk menjadi lebih produktif dan lebih bersemangat dalam melakukan segalanya semasa wabak ini..


Spesifikasi lengkap yang ditawarkan oleh telefon barunya. Infinix Hot 10 Play membawa skrin IPS 6,82 inci dengan resolusi HD +.


Telefon ini masih menggunakan kedudukan tetes air yang menempatkan kamera selfie 8 MP. Di bahagian belakang, dua kamera tertanam, terdapat kamera utama 13 MP dan sensor kedalaman untuk foto bokeh.


Untuk dapur, Infinix Hot 10 Play dikuasakan oleh pemproses MediaTek Helio G25 dengan dua pilihan RAM, iaitu 2 GB dan 4 GB. Begitu juga memori dalaman, terdapat 32 GB dan 64 GB pilihan. Sekiranya kapasiti ini masih kurang, ada slot microSD yang menyokong hingga 512 GB.


Sektor bateri adalah kelebihan untuk telefon yang menjalankan XOS 7.0 berdasarkan Android 10 Go Edition. Ia mempunyai kapasiti 6,000 mAh dengan pengecasan pantas 10W.


Oleh itu, telefon ini boleh digunakan sebagai power bank untuk alat lain.


Namun, semua spesifikasi di atas mungkin berbeza ketika dikeluarkan .


"Untuk harganya, Infinix Hot 10 Play memiliki harga yang akan mengejutkan pengguna telefon pintar muda. Tunggu harga rasmi pada pelancaran kami nanti. 

Previous Post Next Post

Contact Form