Redmi K40 membawakan skrin OLED 120 Hz

 


Xiaomi akan mengeluarkan Redmi K40 yang akan menggoda spesifikasi. Kerana terungkap layar akan menggunakan panel OLED 120Hz.

Ini terungkap dalam poster yang diedarkan di Weibo, seperti yang dilihat, Ahad (21/2/2021). Menariknya, panel yang dibuat oleh Samsung dibuat dari E4. Ini adalah panel baru yang dibuat oleh syarikat teknologi tinggi Korea Selatan.


Menampilkan Diod Pemancar Cahaya Organik menghasilkan tahap kecerahan, kontras dan ketepatan warna yang lebih tinggi. Tetapi masih menjimatkan kuasa dalam prosesnya.


Tidak hairanlah bahawa OLED E4 Samsung dianggap sangat bagus oleh Display Mate. Sebelum ini panel ini digunakan pada Vivo X60 dan X60 Pro.


Redmi K40 akan diperkenalkan pada 25 Februari. Berdasarkan data dari Badan Pensijilan Telefon bimbit China, TENAA, peranti Xiaomi baru ini dikuasakan oleh Snapdragon 870 yang digabungkan dengan RAM LPDDR5 dan memori dalaman UFS 3.1.


Telefon ini menyokong WiFi 6 untuk sambungan pantas. Baterinya hanya 4.500 mAh, tetapi ia mempunyai pengisian pantas 33W.

Previous Post Next Post

Contact Form