Samsung Galaxy A02 dipasarkan secara rasmi



Samsung Galaxy A02 dipasarkan secara rasm . Berikut adalah spesifikasi lengkap yang dibawanya.

Galaxy A02 menawarkan kapasiti bateri yang cukup besar. Dengan kapasiti 5,000 mAh, ia diklaim dapat mengawasi drama Korea atau mengemas kini media sosial berjam-jam.


Ia mempunyai layar 6,5 inci dengan resolusi HD +, cukup luas untuk mengikuti kajian dalam talian atau menstrim video di rumah. Untuk memaksimumkan pengalaman menonton, disediakan fitur Dolby Atmos.


Samsung telah melekatkan dua kamera di bahagian belakang. Kamera utama adalah 13 MP yang disandingkan dengan kamera makro 2 MP. Sementara itu, untuk panggilan video, anda boleh menggunakan kamera depan 5 MP.


Telefon ini dikuasakan oleh chipset MediaTek MT6739W yang diformulasikan dengan RAM 3 GB. Memori dalaman 32 GB, jika kurang tersedia slot microSD yang menyokong sehingga 1 TB.


Galaxy A02 menyokong dual SIM dan masih mempunyai bicu audio 3.5mm dan menggunakan port microUSB. Telefon ini menjalankan One UI Core 2.5 berdasarkan Android 10.


Terdapat dua pilihan warna untuk dipilih, iaitu Denim Black dan Denim Grey. 


"Galaxy A02 adalah untuk memenuhi keperluan pengguna yang menginginkan telefon pintar dengan bateri, memori dan layar besar dengan harga yang berpatutan.

Previous Post Next Post

Contact Form