Samsung Galaxy M02, Bawa bateri 5,000 mAh

 


Samsung Galaxy M02 dilancarkan secara rasmli. Telefon bimbit ini membawa bateri 5.000 mAh.


Dengan bateri berkapasiti besar, Galaxy M02 dijanjikan untuk menyokong aktiviti seharian pengguna, seperti belajar dan bekerja dalam talian. Tetapi bukan hanya bateri yang menjadi tarikan.


Sejuta telefon bimbit ini menawarkan skrin HD + 6.5 inci yang terasa lapang untuk menonton kandungan video streaming. Semakin maksimum, Samsung menyediakan ciri Dolby Atmos untuk rawatan yang memanjakan telinga.


Dua kamera dipasang di bahagian belakang, terdiri daripada 13 MP (f / 1.9) dan makro 2 MP (f / 2.4). Untuk membantu membuat kandungan TikTok, kamera depan 5 MP dilampirkan.


Untuk bahagian dapur, Samsung telah merumuskan chipset Mediatek MT6739W dengan RAM 2 GB. Memori dalaman 32 MP yang dapat dikembangkan dengan memasang microSD hingga 1 TB.


Galaxy M02 menjalankan OneUI 2.5 berdasarkan Android 10. Ia hadir dalam warna biru dan merah.


Sekiranya berminat, telefon bimbit ini akan dijual  di Samsung.com dan Lazada. P

Samsung Galaxy M02 hadir dengan bateri berkapasitas besar, memori fleksibel untuk peningkatan kapasitas, dan Dual Camera yang siap menangkap setiap saat dengan harga yang berpatutan. Tidak hanya risau dengan bateri 5,000 mAh yang besar Galaxy M02 kini dapat menjadikan hari ini berfungsi.

Previous Post Next Post

Contact Form