3 Perkara Yang Harus Anda Ketahui dari Kemas kini AOV Terkini pada Mac 2021


Garena AOV baru sahaja membuat kemas kini klien pada 18 Mac 2021, dan menambahkan beberapa ciri terkini dan keseimbangan dalam permainan.

Dalam kemas kini terbaru ini, kami akan memperkenalkan Vision Stone 2.0 dan Elves yang boleh anda temui semasa bermain mod 5v5. Selain itu, kami juga mengoptimumkan Gameplay dan kawalan untuk menjadikan Challenger bermain lebih baik.


Untuk mengetahui lebih terperinci, berikut adalah 3 perkara penting yang mesti anda ketahui dalam Kemas kini AOV terbaru pada bulan Mac 2021.



1. Kehadiran ciri baru


Battlefield Elves


Bersedia untuk kedatangan Elf yang menggemaskan di Lembah Horizon. Sekiranya anda berjaya mengumpulkan 3 Peri dalam satu perlawanan, anda akan mendapat hadiah tambahan setelah pertandingan berakhir.


Battlefield Elves ini tidak akan mengubah perjalanan perlawanan, dan hanya akan muncul dalam mod Perlawanan Peringkat dan Standard 5v5. Peri akan berlangsung selama 12 minit perlawanan. Dan selagi anda belum mencapai had kuota koleksi Elf, anda boleh menjumpainya di arena pertempuran.


Vision Stone 2.0


Dengan kemas kini ciri yang lebih baru, Vision Stone akan memberikan penglihatan yang lebih luas daripada sebelumnya. Sekiranya sebelum ini Vision Stone hanya memberikan penglihatan di kawasan Buff, sekarang jika anda mengaktifkannya sekali lagi, Vision Stone akan membuka kawasan Dark Slayer atau Abyssal Dragon (bergantung pada tempat anda mengaktifkan Vision Stone). Dengan cara itu, pemain Sokongan dapat memberikan maklumat dengan selamat kepada rakan sepasukan mereka.


EVO Stone 2.0


Melalui ciri yang dioptimumkan ini, kini pemain dapat mengalami perubahan pada EVO Skin hanya dengan mengumpulkan sejumlah EVO Shards. Mengenai perubahan yang anda dapat, anda dapat memperoleh Karya Seni terbaru, Kesan Dalam Permainan, Kulit Pratonton, Penarikan Eksklusif, Jejak Eksklusif, Emoji, Avatar, Frame, dan Kulit Label (untuk Wukong Ramen Man).


Khusus untuk EVO Wukong Ramen Man Skin, anda memerlukan 2 jenis Shards, iaitu EVO Shards dan Advanced EVO Shards. Anda boleh mendapatkan pelindung khas ini melalui acara khas atau membelinya menggunakan sebilangan baucar di kedai.


Mengenai pemain yang sudah mempunyai Kulit EVO untuk Kupu-kupu dan Nakroth dengan tahap maksimum, mereka diminta untuk meningkatkan Tahap Kulit mereka semula setelah kemas kini terbaru ini.


2. New Mode: Beach Zipball


Untuk menyambut musim panas 2021, Grakk dan Zip memutuskan untuk bermain di pantai. Ya, dalam Pembaruan Patch AOV terbaru pada bulan Mac 2021, Garena AOV akan menghadirkan mod baru yang disebut Beach Zipball.


Pemain akan mencipta pasukan 2 orang dan bertarung dengan 4 pasukan lain di arena khas. Semua pemain akan menggunakan Hero Grakk dan saling bertengkar. Pasukan dengan HP terbanyak dan 3 minit terakhir akan menjadi pemenang.


Mekanisme yang lebih lengkap mengenai Beach Zipball, anda dapat melihatnya di laman web rasmi Garena AOV .


3. Hero, Item, Rune Balance


Melalui kemas kini AOV terbaru pada bulan Mac 2021, Garena AOV menyeimbangkan wira, barang, dan rune dalam permainan.


Terdapat 2 pahlawan yang mendapat Buff dalam kemas kini ini, iaitu Lorion dan Arthur. Kedua-dua wira tersebut dianggap memerlukan Buff tambahan sehingga mereka dapat bersaing dengan pahlawan lain.


Seterusnya terdapat Penyesuaian yang diberikan kepada Marja, Errol, Volkath, The Flash, Ata, Y'bneth, Capheny, Airi, Raz, dan juga Aoi. Dan terakhir adalah Nerf yang diberikan kepada Wisp, Bright, dan TeeMee yang dianggap terlalu kuat dalam kemas kini sebelumnya.


Dari segi item, kami membuat beberapa penyesuaian harga, Kemahiran Pasif, dan status untuk Trick Blade, Apocalypse, The Aegis, Shield of the Lost, Odin's Will, Amulet of Longevity, Mantle of Ra, dan Leviathan. Dan untuk Rune, kami juga membuat beberapa penyesuaian untuk Enhanced Restore, Holy Summoner, Forest Wanderer, Visceral Boost, dan Cursed of Death.


Untuk maklumat lengkap mengenai Heroes, Item, dan Rune Balancing dalam kemas kini AOV terbaru pada bulan Mac 2021, anda boleh menyemak Patch Notes terus di laman web Garena AOV rasmi.


Jadi tunggu apa lagi? Ayuh, kemas kini AOV anda dan log masuk untuk mengalami permainan MOBA yang lebih mencabar dari sebelumnya!

Previous Post Next Post

Contact Form