5 Permainan Android Berbayar Paling Popular yang Harus Anda Mainkan

 


Untuk pengguna Android, Google Play Store adalah tempat untuk mendapatkan permainan mudah alih yang berkualiti. Bukan hanya permainan berbayar, tetapi pengguna juga boleh mendapatkan permainan percuma.

Tetapi beberapa orang akan berfikir mengapa membelinya, jika Google Play Store sudah menyediakan versi percuma. Sebenarnya, ada banyak faedah yang dapat diperoleh jika anda membeli permainan Android berbayar, seperti tidak terganggu oleh iklan dan cerita lengkap dalam permainan.


Ringkasan kami dari Google Play Store, berikut adalah 5 permainan Android berbayar paling popular hari ini.

1. RFS - Simulator Penerbangan Sebenar

Merupakan permainan simulator yang meletakkan pemain sebagai juruterbang ketika terbang atau mendarat kapal terbang. Pemain dapat menikmati sensasi unik terbang di pelbagai dunia dengan paparan 3D resolusi tinggi dan peta satelit.


Pemain dalam permainan boleh berbual dengan juruterbang lain atau menyertai penerbangan dengan pemain lain. Di samping itu, anda dapat mengubah model pesawat, petunjuk, kesalahan, dan keadaan cuaca seperti yang dikehendaki. Harga yang ditawarkan ialah IDR 5,000.


2. Minecraft

Minecraft akan memaksa kreativiti pemain untuk membina sesuatu dari yang paling mudah, iaitu rumah hingga istana. Terokai gua yang penuh dengan lava dengan tujuan mendapatkan barang berharga dan memerangi monster jahat. Untuk dapat memainkan Minecraft, pemaju menawarkan harga IDR 109,000.


Permainan dengan konsep kotak pasir yang membawa pemain ke dunia piksel 3D dengan pelbagai bioma yang unik. Dalam permainan, pemain akan memainkan watak tunggal dan meneroka dunia tanpa batas dengan tujuan untuk bertahan dan membina kehidupan.


3. Infinite Flight - Flight Simulator

Permainan ini menawarkan pengalaman simulasi penerbangan paling lengkap pada peranti mudah alih. Boleh dimainkan untuk pemula atau juruterbang berpengalaman. Lebih kurang mekanik permainan yang ditawarkan serupa dengan Real Flight Simulator.


Ini kerana genre yang dipilih adalah Amatur Penerbangan Simulasi, yang menempatkan pemain sebagai juruterbang pesawat. Terdapat dua mod yang dikemukakan oleh pembangun, iaitu pemain tunggal dan berbilang pemain. Harga yang ditawarkan kurang dari RFS, iaitu IDR 14,000.


4. The Sun Origin: Post-Apocalyptic Action Shooter

Mengambil konsep First Person Shooter, pemain akan diposisikan sebagai watak utama komuniti North-216 yang hidup dalam dunia pasca-apokaliptik yang kejam. Dikatakan bahawa dunia ini telah terdedah kepada radiasi dan banyak makhluk kelaparan dan menderita penyakit.

Hanya beberapa orang yang selamat dari bencana luar bumi yang menimpa dunia. Pemain mesti dapat bertahan dari dunia yang kelam-kabut, ditambah dengan malapetaka baru yang datang dan mula mengancam para petualang. Untuk apa yang ditawarkan sangat murah, hanya Rp 3.000.


5. Hitman Sniper

Menawarkan permainan menembak dengan membunuh mangsa secara diam-diam. Sebagai penembak tepat, pemain akan diminta untuk mencari mangsa mengikut sasaran dan membunuhnya dengan cara yang telah ditentukan oleh misi.



Hanya dengan membayar Rp 5000, pemain dapat merasakan sensasi menjadi penembak tepat dengan grafik berkualiti tinggi. Kesan bunyi menembak dan simulasi mengunci sasaran menjadikannya lebih unik dan terasa nyata.

5 Permainan Android Berbayar Paling Popular yang Harus Anda Mainkan 5 Permainan Android Berbayar Paling Popular yang Harus Anda Mainkan Reviewed by thecekodok on 3:40:00 AM Rating: 5
Powered by Blogger.