Beli Primogems Genshin Impact Murah, Bersedia untuk akaun yang disekat

 


Sistem Genshin Impact gacha mendorong pemain membelanjakan wang sekiranya mereka ingin mendapatkan watak atau senjata yang diinginkan. Walaupun beberapa pemain memutuskan untuk bermain tanpa mengeluarkan wang (F2P), ada yang menghabiskan banyak wang untuk mendapatkan watak kegemaran mereka dengan lebih pantas.

Inilah yang menjadikan Genshin Impact menjadi sasaran mudah bagi penipu dalam talian. Sportskeeda melaporkan bahawa ketika ini banyak penipu menawarkan Primogems dengan harga rendah, tetapi pemain yang membeli mungkin berisiko kehilangan akaun mereka.


 Primogems murah ini biasanya ditawarkan oleh penjual pihak ketiga atau sumber topup yang tidak sah. Biasanya, penipu meletakkan iklan yang menawarkan Primogems pada harga yang lebih rendah daripada harga rasmi.



Penipu menggunakan kad kredit yang dicuri, baucar haram atau VPN untuk membeli Genesis Crystals dari kawasan lain yang mengenakan harga yang lebih rendah. Semua amalan di atas melanggar terma dan syarat miHoYo dan akaun pembeli dapat diadili dengan segera.


Beberapa penipu bahkan menggunakan kaedah pembayaran mereka sendiri untuk mengisi semula Genesis Crystals di akaun pembeli dengan lebih murah. Setelah proses jual beli selesai dan penipu dibayar, mereka mengemukakan bayaran balik untuk pembelian tersebut.


Beli Primogems yang murah untuk Genshin Impact, akaun mungkin dalam bahaya disekat. Jumlah Primogems adalah negatif Foto: Sportskeeda

Setelah wang dikembalikan, miHoYo segera menarik Primogems yang baru sahaja dibeli secara haram dari akaun mangsa. Dalam beberapa kes, jumlah Primogems malah menjadi negatif.


Bukan hanya kehilangan Primogems, mangsa juga akan mendapat amaran dari pasukan Genshin Impact untuk membeli Primogems sehingga jumlahnya kembali normal dalam jangka waktu tertentu.


Sekiranya jumlah Primogems tidak diganti melalui pembelian yang sah dan masih negatif sehingga waktu yang ditentukan, akaun Genshin Impact yang terlibat akan disekat. Penyekat ini biasanya berlangsung selama 10 tahun.


Daripada disekat, disarankan untuk membeli Primogems Genshin Impact melalui saluran rasmi. Selain terdedah kepada penipuan, membeli melalui pihak ketiga juga berpotensi menjadikan akaun anda dicuri atau disalahgunakan oleh penjual.

Previous Post Next Post

Contact Form