Ciri-ciri Galaxy S21 Ultra yang menarik perhatian Pembikin Filem Pendek


Pembikin Filem dicabar untuk membuat filem pendek menggunakan Samsung Galaxy S21 Ultra. Nampaknya terdapat beberapa ciri kamera mudah alih ini yang menarik  untuk kegunaan pembikin filem pendek.

Pengalaman ini untuk meneroka ciri kamera baru yang tidak terdapat pada telefon lain.

Pada Galaxy S21 Ultra 5G, untuk membuat filem pendek, sepertinya Anda tidak perlu banyak melakukan dengan produksi yang kompleks


Ciri cahaya rendah yang membolehkan pembuat filem merakam video dalam keadaan cahaya rendah. Ciri ini sangat membantu kerana dia tidak perlu lagi menggunakan banyak lampu dan boleh menggunakan cahaya praktikal.


Bukan hanya mempermudah tugas, fitur seperti ini juga dapat menjimatkan kos penggambaran kerana anda tidak perlu membawa banyak lampu atau menyewa generator. Pembikin Filem Pendek hanya menggunakan aplikasi kamera lalai untuk membuat filem pendeknya.


Ciri-ciri lain dari Galaxy S21 Ultra yang menarik perhatiannya adalah Director's View, Slow Motion, 8K video, dan Super Steady. Ciri dan teknologi seperti ini membantunya mencari pendekatan baru untuk bercerita dalam filem.


Dari satu kamera, dari satu perangkat yang juga merupakan smartphone, kita dapat menjelajahi banyak kisah yang menceritakan cara kita ingin menceritakan kisah itu.


Ciri dalam kamera Galaxy S21 Ultra tidak hanya berguna untuk membuat filem pendek berkualiti tinggi. Semasa membuat video pendek dalam kehidupan seharian, ciri-ciri ini dapat menjadikan kandungan sebagai memori yang sangat berharga.


Teknologi ini sudah ada dan bahkan di tangan anda, sekarang cabarannya adalah untuk mencari kisah terbaik, bagaimana kita ingin membaginya dengan orang lain.

Previous Post Next Post

Contact Form