Crash Bandicoot: On The Run versi Mobile , Telah Dimuat turun 10 Juta Kali

 


Crash Bandicoot: On The Run telah dikeluarkan di telefon bimbit. Pemain boleh memuat turunnya di App Store atau Google Play Store.

Permainan mudah alih ini baru dilancarkan pada 25 Mac 2021, dan pemain boleh mendapatkannya secara percuma untuk Android dan iOS. Anehnya, sejak pelancaran awal permainan ini pada peranti mudah alih, ia telah mencatat lebih dari 10 juta muat turun.


Walaupun sebelum dilancarkan beberapa minggu yang lalu, Crash Bandicoot: On The Run telah menarik minat pemain dan mendapat 11.4 juta muat turun. Di mana sebahagian besar muat turun berlaku di empat wilayah teratas seperti Amerika Syarikat, Mexico, Brazil dan UK.



Crash Bandicoot: On The Run menceritakan pengembaraan Crash dan adiknya Coco, dalam misi untuk mengalahkan Dr. Neo Cortex yang ingin menguasai multiverse. Mereka juga harus mengalahkan beberapa orang mereka, sebelum akhirnya dapat bertarung dengan Neo.


Mekanik yang ditawarkan memang serupa dengan Crash Bandicoot di PlayStation 1, di mana pemain akan mengalami konsep temple run seperti permainan Subway Surfers. Dengan bantuan Aku Aku, Crash dan Coco akan meneroka tempat persembunyian lelaki Neo.


Merosot dan berpusing adalah ciri khas Crash dalam permainan ini. Pemain boleh memusnahkan kotak buah, melemparkan bom berry untuk memusnahkan kotak TNT dan mengalahkan pasukan Neo dengan serum Nitro.


Crash Bandicoot: On The Run dikembangkan dan diterbitkan oleh King melalui lesen eksklusif dengan Activision. King adalah pembangun permainan mudah alih yang cukup terkenal dengan permainan mereka, Candy Crush Saga.


Crash Bandicoot: On The Run diatur di Kepulauan Wumpa, di mana pemain mesti sangat akrab dengan kawasan tersebut. Tempat seperti The Lab, The Lost City, Turtle Woods dan Temple Ruins tidak asing lagi bagi peminat. Terdapat juga beberapa musuh yang harus dihadapi, iaitu Scorporilla, Nitrus Brio dan Fake Crash.

Previous Post Next Post

Contact Form