Realme 8 Pro tidak hanya unggul daripada kamera 108 MP

 


Realme 8 Pro tidak lama lagi akan tiba di pasaran. Kelebihan yang dibawa bukan hanya kamera 108 MP.

Telefon bimbit barunya membawa kejayaan baru. Sehingga pengguna dapat merasai pengalaman telefon bimbit unggulan di kelas pertengahan.


Oleh itu terdapat dua inovasi yang ditawarkan pada Realme 8 Pro. Reka bentuk pertama, vendor dari China ini mempersembahkan Infinite Bold Design yang diilhamkan oleh orang muda.


Kerana kami tahu bahawa orang muda ingin menjadi berbeza, bergaya dan bergaya. Itulah sebabnya kami membawakan Infinite Bold Design.


Realme meletakkan slogan 'Berani Melompat' di bahagian belakang badan. Sementara permukaannya diberi tekstur berbeza yang disebut Infinite Starry Design.


Apabila anda memegangnya, anda akan merasakan kemasan matte, dan ada butiran kecil. Jadi seperti memegang langit berbintang di tangan anda.


Realme 8 Pro hadir dalam dua varian, iaitu Infinite Blue dan Infinite Black. Tubuh dibuat nipis dengan ketebalan 8.1 mm. Begitu juga, beratnya cukup ringan, iaitu 176 gram.


Beralih ke sisi kamera utama, berukuran 108 MP menggunakan sensor Samsung ISOCELL HM2. Sensor berukuran 1 / 1.52 inci dengan resolusi 12.000 x 9.00 piksel.


Sensor ini juga membawa teknologi binning 9-in-1, sebagai hasilnya, ketika objek dalam gambar diperbesar, mereka masih dapat dilihat dengan jelas. ISO juga meningkat 15% lebih tinggi dan secara automatik dapat melihat keadaan ketika mengambil gambar.


Lampu cukup atau minimum. Nanti kamera secara automatik akan menyesuaikan ISO.


Realme juga menyertakan sejumlah ciri yang menjadikan pengalaman merakam momen lebih menarik. Realme 8 Pro masih dilengkapi dengan Starry Mode tetapi kemampuannya ditingkatkan.


Jangan berhenti di situ, ciri Starry Mode dapat digunakan ketika mengambil video timelapse. Keupayaan ini, kata Realme, adalah yang pertama di dunia dalam telefon pintar.


Tuntutan yang sama terdapat dalam ciri Tilt Shift. Realme 8 Pro dapat membuat video timelapse miniatur selain foto.


Melengkapi semua itu, terdapat ciri AI Potret, Video Dual Vie dan Ultra-Nightscape. Dan untuk menikmati semua kemampuan ini, anda harus menunggu dengan sabar sehingga 7 April.


Pada tarikh tersebut, Realme 8 Pro akan dikeluarkan dengan Realme 8.

Previous Post Next Post

Contact Form