Genshin Impact 1.4 akan dilancarkan tidak lama lagi, berikut adalah tarikh dan ciri baru


 Genshin Impact 1.4 tidak lama lagi akan dilancarkan oleh pembangun permainan, miHoYo. Dalam Genshin Impact versi 1.4 ini, pembangun akan memperkenalkan sejumlah perkara baru untuk permainan, ada apa?


Rencananya, miHoYo akan memperkenalkan misi cerita, watak baru, dan acara bertajuk Hangout Events - cabaran arena dan senjata baru.


Setelah pelbagai spekulasi dan khabar angin, Rosaria akhirnya disahkan sebagai salah satu watak baru yang dapat dimainkan oleh gamer, seperti dilaporkan oleh Screen Rant, Ahad (7/3/2021).


Bukan itu sahaja, Venti dan Tartaglia juga akan muncul lagi. Ini bermaksud pemain mempunyai peluang tinggi untuk mendapatkannya melalui sistem Genshin Impact Wish semasa versi 1.4.


Kemas kini bertajuk "Invitation of Windblume" juga akan menampilkan perayaan Mondstadt yang serupa dengan festival Liyue Lantern Rite dalam versi 1.3. Pemain permainan akan melihat hiasan dan barang bermusim yang dikongsi semasa acara di Genshin Impact 1.4.


Selain daripada Hangouts Event dan arena pertempuran, pembangun juga menambah acara menarik di Genshin Impact 1.4, iaitu Contending Tides.


Dadaupa Gorge's Meaty Arena akan menjadi tempat untuk pejuang atau pemain yang ingin menunjukkan kemampuan mereka dan berjuang untuk gelaran "Terkuat di Teyvat."


Pemain dapat menguji kemahiran mereka di arena baru ini sebagai pertukaran hadiah seperti Primogems dan EXP Books.


Selanjutnya, pemain boleh menemui pelbagai acara, watak baru, dan ciri baru dalam permainan Genshin Impact 1.4 dalam masa terdekat.


Dikatakan, MiHoyo akan melancarkan kemas kini Genshin Impact 1.4 pada 17 Mac 2021.

Previous Post Next Post

Contact Form