Inilah Cara PUBG Mobile Meraikan 1 Billion Muat turun


 Ulang tahun ke-3 PUBG Mobile dimeriahkan dengan pencapaian 1 bilion muat turun, serta kerjasama mereka dengan Warner Bros dan Legendary Pictures.

Bentuk kolaborasi adalah dengan menghadirkan mod permainan baru yang disebut Godzilla vs Kong, yang juga merupakan salah satu filem box office yang paling dinanti-nantikan. Kemudian kejohanan PUBG Mobile Pro League Spring Split 2021 telah mula diadakan, lengkap dengan All-Talent Championship.


PUBG Mobile juga akan mempersembahkan peta klasik ke-6 bernama Karakin, yang akan dikeluarkan pada 7 April. Karakin adalah tanah batu dua-dua-kilometer yang terletak di Afrika Utara, yang menggabungkan keseronokan Miramar dengan permainan cepat Sanhok.



Zon ungu pembongkaran baru, penembusan peluru, dan peluru mekanikal di Karakin akan memberikan pengalaman mendebarkan bagi pemain di mana hanya satu daripada 64 pemain yang mendapat makan malam ayam dalam pertempuran yang sengit.


Pencapaian 1 bilion muat turun ini dicapai tiga tahun sejak PUBG Mobile dilancarkan, dan tidak termasuk data dari tanah besar China. Sejak pertama kali dilancarkan, tidak kurang dari 30 kemas kini telah dikeluarkan untuk permainan battle royale ini.


"PUBG MOBILE mampu melampaui 1 bilion muat turun di seluruh dunia hanya dalam tiga tahun dan terus membuat sejarah permainan mudah alih. Kembali pada bulan Mac 2018, kami meluncurkan PUBG MOBILE dengan tujuan untuk memberikan pengalaman PUBG asli kepada khalayak yang lebih luas," kata Changhan Kim ., Ketua Pegawai Eksekutif Krafton yang merupakan pembangun permainan PUBG Mobile.


"Fokus kami adalah membawa permainan battle royale yang unik ke telefon bimbit dan terus menghiburkan pemain melalui permainan yang menyeronokkan dan mendebarkan dengan membuat pelbagai kandungan baru, inovatif," tambahnya .


Tidak lama dahulu PUBG Mobile juga mempersembahkan mod permainan muzik yang unik dan versi 1.3 bertema "Ratusan Rhythms", yang pada masa yang sama bekerjasama dengan tiga DJ terkenal di dunia untuk ulang tahun ketiga mereka.


Penerbit muzik yang berpangkalan di Stockholm Alesso, pemuzik Belgia Lost Frequencies dan DJ Belanda-Maghribi dan penerbit R3HAB menyampaikan persembahan eksklusif, termasuk single debut baru Alesso "Going Dumb", single Lost Frequencies baru "Rise" dan single baru R3HAB "Stars Align", yang menghiburkan peminat muzik sebagai sebahagian daripada kegembiraan ulang tahun ke-3 PUBG Mobile.


Kumpulan K-pop Blackpink juga mengucapkan tahniah dan mengeluarkan remix untuk single hit dalam permainan "DDU-DU DDU-DU" untuk pemain dan Blink. Pemain kini dapat mendengar klip tunggal lagu-lagu hit ini di arena alun-alun muzik elektronik.

Previous Post Next Post

Contact Form